Gravidfotografering?

Babydilla123

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Er det noen av dere som skal på det? Jeg hadde i utgangspunktet veldig lyst, men nå føler jeg meg bare feit og fæl etter å ha gått opp så mye som 20kilo så vurderer heller gå for kun nyfødt/familie fotografering Evt ...

Jeg kunne ikke tenkt meg det. Mange sier gravidfotografering er et fint minne, men jeg føler meg som en strannet hval :P så for meg så tror jeg ikke det hadde vært noe fint minne å se tilbake på.

Nei det kan jeg ikke tenke meg. Jeg kommer nok ikke til å gå på nyfødtfotografering heller, bruke så mange tusen på bilder tar jeg meg ikke råd til. Men så har jeg en far og flere andre jeg kjenner som har skikkelig kamera og som er veldig dyktige på å ta bilder. Så bilde av barna fra den første tiden det ønsker jeg å ha på veggen da :)

Vi har vært i februar - drar alltid til en fotograf når vi er på ferie. Det er både billigere enn her, og vi er mer uthvilte og har bedre tid. Magen var ikke så stor ennå, men nok mage til at det syntes :) Fornøyd med det, tror ikke det blir flere turer nå.

Kommer ikke til å ta gravid fotografering, men har veldig lyst til nyfødtfotografering :)

Er det noen av dere som skal på det? Jeg hadde i utgangspunktet veldig lyst, men nå føler jeg meg bare feit og fæl etter å ha gått opp så mye som 20kilo så vurderer heller gå for kun nyfødt/familie fotografering Evt ...

Ikke tenk på hvor mye du har gått opp. Du ser jo superflott ut:D

Selv tror jeg ikke jeg kommer til å gjøre det, men ta bilder selv, og heller invistere i noen familie/babybilder:)

Har vurdert det... Men hadde ikke gått til en fotograf jeg ikke kjenner.. Samboer er heldigvis fotograf, så blir han som tar dem isåfall :)
Men det skal sies at jeg føler meg ikke i noe modellmodus for tia, så vi får nå se!

Tror jeg heller går for nyfødtfotografering. Føler meg som en hval full av hormoner og rødt kviselignende utslett på ryggen, så her blir det ikke fotografering av meg i gården ;p

Back
Topp