Gravidfotografering?

Vi har gjort et forsøk på bilder her hjemme. Jeg har nemlig lyst på bilder med mage nå, og så samme type bilder når Liten er kommet ut, så det ble jeans og hvit topp, så kan vi bruke hvit topp og hvit body på neste sett bilder også. Men ikke sikker på om jeg er helt fornøyd, kanskje jeg får få tak i selvutløser og leke med kamera i permisjonen.

Men, bilder ble det uansett, kanskje noen av hobbyfotografene i familien får tatt noen morsomme bilder av enorm mage i påsken. 35 uker i dag, og begynner å bli veldig klar for permisjon og baby nå!

Er så lei meg nå. Har mast på samboeren i mange uker om å ta bilder nå. Han sier ja det skal vi få gjort. Men skjer det noe? Neida, alt koker bare bort i oppussing og alt annet. Er nå i uke 35 og er redd for at sjansen går fra meg/oss. Har så lyst på bilder av magen og lillegutt.

Vurdere sterkt å bestille time hos fotograf, men koster så innmari mye. Og føler det er litt unødvendig når han kan ta og har utstyret til å ta.
Selvutløser? Eller få en venninne til å hjelpe deg? Skikkelig synd når det er den veien, og han bare ikke vil :(

Ville jo uansett benytta sjansen nå dersom dere har arealer som egner seg fordi de er tomme pga oppussing!

Hmm.. Kanskje jeg skal ta noen selv.. Bare slenge på løshåret og noe pent tøy og få sambo til å ta.... :) er vel kanskje litt kos?? Eller selvutløser, har det på speilrefleksen :) bedre å ha tatt noen enn å ikke ha noen i det hele tatt for da får man jo ikke akkurat tatt før eventuellt neste gang man blir gravid.. Kanskje jeg kan prøve imorgen :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg utnytter meg av et tilbud 300 kr for gravidfoto inkl bilde av beibien etter fødsel. :) jeg synes ikke det er dyrt for litt extra fine profesjonelle bilder. Ønsker også senere å ta flere profesjonelle bilder med lille gutt, så jeg gleder meg :) satt opp time den 22 april så da er jeg i 35te uke. Så får vi se om jeg eser ut innen da! haha

Selvutløser? Eller få en venninne til å hjelpe deg? Skikkelig synd når det er den veien, og han bare ikke vil :(

Ville jo uansett benytta sjansen nå dersom dere har arealer som egner seg fordi de er tomme pga oppussing!

Vi har ikke tomme arealer. Vi pusser opp mens vi bor her. Bare listverk igjen nå.
Og jeg vil ha lillegutt med på bildene. Og ser ikke for meg at jeg klarer å få oss begge installert foran kameraet før selvutløseren utløses. Venninne kan kanskje gå. Men hun eneste jeg kan tenke meg som er dyktig nok med kamera, er sykemeldt på grunn av utmattelse, så vet ikke helt.

Han sier jo at han vil, men det koker alltid bort i noe annet. Og jeg er så innmari lei av å mase nå.

[quo="Englevakt, post: 17289668, member: 45095"]Endelig fått min kjære til å ta frem kameraet. Ble ikke helt fornøyd med alle bildene, men et par ble fine.[/quote]
Det var et veldig fint og koselig bilde!

Har nettopp vært på fotografering!
Høygravid i dag! 34+4. Leste at de anbefalte fotografering i uke 35, men det ble nå slik det passa seg. Føler nesten at magen ble for liten, fotografen sa om og om igjen "og stikk magen ordentlig ut nå"...men regner med at det synes ;) Får pdf-katalog i morra, er sååå spent på resultatene!

Vært på fotografering jeg og :) da var jeg 35+2. Gikk fint det men litt uvant å vise frem naken gravid kropp :/

Sent from my SPH-L710 using BV Forum mobile app

Her har vi blant annet tatt det bildet jeg bruker som "profilbilde" her :-) Vi gadd ikke bruke masse penger på det, så vi laget til et lite hjemmestudio og satt kamera på selvutløser :-P Så gikk mannen inn og lærte seg litt photoshop :-) Veldig fornøyd!

Back
Topp