Gravidfotografering?

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Noen som har gjort dette? Har fått litt lyst til å prøve da dette er førstemann. Føler meg ganske bra for tiden og har fått en tydelig mage. Redd for å angre meg hvis ikke :) tips til klær og positurer ønskes :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi tok hjemme. Flotte bilder som jeg ikke angrer på at ble tatt. Står faktisk i ramme i stua. Skal få tatt nå også. Tok i bare undertøy. Med og uten bh. Ønsker bilde av magen og lillegutt nå.

Gjorde det med første. Bestevennina mi er hobby fotograf, så ho har spurt om å få ta av meg denne gangen. Har sagt ja,men får se. Føler meg ikke like fjong denne gangen :p men som du sier, litt redd for å angre på å ikke ha gjort det.

Sist var det matchende undertøy, jeans, tunika osv. Ble i grunn ikke no fornøyd da men ;p haha

Jeg har tatt, har ikke fått sett på bildene ennå pga mangel på CD-rom på PC. Jeg fikk beskjed om å ha med svart bukse og svart tanktopp, og eventuelt andre klær vi måtte ønske. Jeg føler meg så stor og stygg at jeg ville ikke ta nakenbilder eller undertøysbilder selv om fotografen sa at det var veldig vanlig blant gravidbilder. Hun hjalp oss også med positurer og slikt :) har hørt at dette er veldig kjekke bilder å ha til ettertid, akkurat som nyfødtbilder. Så alle disse skal inn i babyboken, og så får de beste henge også på veggen ;)

Vi har bestilt til uke 35.

Er fotograf selv, så tar mine egne.
Finest om man står litt på siden og holder rundt magen, evt. sitter på kne. Varier mellom å se i kamera og ned på magen.
Ha på nøytrale klær..jeg skal ha på meg en hvit/lys litt romantisk kjole på noen bilder, og være splitter naken på andre. Dekker til pupper og sånt, selvfølgelig.
Synes gravidbilder som skal være "sexy" der man har på for trange klær eller blondeundertøy fort blir tacky.
Anbefaler de som har Pinterest å gå inn der og søke etter maternity photography. Mange ideer der!
492603032c0a9f2ef869b9ae3f9d2359.jpg

a51b05c5bbb39b3235c293a7e853d763.jpg
2c5315010969040e75891c4c9788852e.jpg

Ikke jeg heller. Tenkte ta et mobilbilde sammen med kjæresten en eller annen dag, men vi har ikke orket. Ikke noe opplegg - bare et bevisbilde. Kan ikke huske å ha sett noe bilder av moren min gravid heller, med noen av oss søskenene. Aldri tenkt på før, faktisk. Jaja - må vel ha et for sikkerhets skyld:)

Kommer ikke til å ta gravid bilder. Føler meg ikke så vell i kroppen jeg har nå at jeg vil ta profesjonelle bilder for å forevige det. Tar heller litt random bilder nå og da i hverdagen for å få med magen på bilder.

Kommer ikke til å ta noen bilder hos fotograf, da jeg ikke ville hatt dem på veggen uansett. Mulig mannen tar noen bilder som bevis på at jeg har vært gravid:p

Jeg skal ta, men vil ta når magen er ganske stor, og føler ikke at den er det ennå. Har ikke fått vann i kroppen ennå, så venter så lenge som mulig :)

Jeg skal ta, men vil ta når magen er ganske stor, og føler ikke at den er det ennå. Har ikke fått vann i kroppen ennå, så venter så lenge som mulig :)
Husk å ikke vent for lenge da ;) ansiktet og armene mine eksploderte ca tre dager før fotograferingen :P

Ja det var det da :) er usikker på når jeg skal ta denne fototimen. Har ikke eset ut av vann ennå hehe

Sent from my SPH-L710 using BV Forum mobile app

35? Så flott da :) er i uke 32 nå :)

Sent from my SPH-L710 using BV Forum mobile app

Kjæresten min tok hjemme av meg. Noen med kjole, hvor magen syntes godt, og noen i undertøy. Prøv å ikke tenk så mye på posituren, det gjorde jeg i starten. Bildene da jeg slappet av og var naturlig ble myye finere:) vi er begge veldig glad for at vi tok bilder. Tok i starten av uke 36. Sendte bilde med kjole på til nysgjerrige venner og familiemedlemmer. Undertøydbildene beholder vi for oss selv og babyboka. Ikke sexybilder, for det føles litt feil, men fine bilder hvor en ser bra ut :)

Har så lyst til å si til dere som føler dere for dvaske til å ta bilder: Dere er så vakre! Gjør det!!! :)
Helt enig! Har snakket med flere som angrer etterpå fordi de ikke tok bilder. Det er ikke mange ganger i livet en er gravid, og det er fine minner å ta vare på.

Er så lei meg nå. Har mast på samboeren i mange uker om å ta bilder nå. Han sier ja det skal vi få gjort. Men skjer det noe? Neida, alt koker bare bort i oppussing og alt annet. Er nå i uke 35 og er redd for at sjansen går fra meg/oss. Har så lyst på bilder av magen og lillegutt.

Vurdere sterkt å bestille time hos fotograf, men koster så innmari mye. Og føler det er litt unødvendig når han kan ta og har utstyret til å ta.

Back
Topp