Gravidfotografering

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Noen som har gjort dette? Har tenkt på det fram og tilbake så mange ganger gjennom dette svangerskapet, har hatt skikkelig vanskelig for å bestemme meg. Men idag bestilte jeg time til tirsdag neste uke!
Er jo bare tre uker igjen til termin, så haster jo litt hvis jeg skal få gjort det.

Vil jo gjerne ha sånne bilder, men grunnen til at jeg har vært så usikker er at jeg føler meg ukomfortabel foran kamera. I tillegg synes sambo det er unødvendig, og jeg skulle så gjerne hatt hans støtte.
Han mener at han like greit kan ta bilder av meg og at det er bortkasta penger.
Og det er jo ikke akkurat billig...

Hvis du har gjort det, ble du fornøyd? Var det verdt det? Og hvordan var det å stå foran kamera?

Ja og av ei som studerer for å bli fotograf :D kjempe fornøyd ♡ tok i uke 33 vi da :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Vis du er usikker ville jeg helt klart tatt bildene. Veldig synd å angre resten av livet på at du ikke gjorde det? Det er jo ikke som en vanlig tur til fotografen. Så kan du vel heller la være å kjøpe så mange bilder i denne omgang om det er for dyrt? :)

Bedre å angre på noe man haf gjort enn ikke.
Når det skal sies har jeg ikke tatt gravidbilder i noen av mine to svangerskap, og det til tross for at min søster har et studio som fotograf like i nærheten. Nettopp fordi jeg ikke føler meg vel foran kamera ")

app'en

Gjort det begge gangene og er veldig glad i bildene. Det er noe spesielt med en gravid kropp og fint å ha minner av.

Men jeg har ikke betalt for fotografen mot at han har like rettigheter på bildene som meg.

Hvis du er i tvil, så ta de! Fotografer er profesjonelle, så det løser seg nok:)

Last edited:
Jeg ville aldri hengt opp bildene av meg selv, derfor tar jeg heller ikke bildene hos fotograf. Mannen tar hjemmebilder ;-)

Jeg ville aldri hengt opp bildene av meg selv, derfor tar jeg heller ikke bildene hos fotograf. Mannen tar hjemmebilder ;-)
Tenker å henge de på soverommet;) Vi har ikke noe pynt der fra før, og så er jo bildene ofte litt kunstneriske.

Svigerinna mi er fotograf, så eg fikk det i bursdagsgave. :) Var da 35 uker. Det var veldig fint vær den dagen, så me gikk ut i skogen. :) Blei utrulig flotte bilder. :)

Jeg skjønner ikke hva man skal med slike bilder...,

Skal ta et i morgen for å ha i albumet til babyen, men det kunne aldri falt meg inn å hengte de på veggen.

Her ble det tatt hos fotograf,ble kjempe fornøyd!:D Benyttet derfor samme til nyfødtfotograferingen etterpå:)

Jeg/vi angrer ikke et sekund på fotograferingen og har alle bildene samlet i album vi fikk der:) Jeg følte meg vakker med den store magen! Jeg elsker å bli tatt bilder av, og vant til det..så den biten var grei for meg;) Om du så måtte føle deg ukomfortabel er nå fotograferingen fort gjort og du kommer ikke angre et sekund<3 Minner for livet<3

Jeg skjønner ikke hva man skal med slike bilder...,

Skal ta et i morgen for å ha i albumet til babyen, men det kunne aldri falt meg inn å hengte de på veggen.
For min del handler det om at jeg er stolt at den gravide kroppen min og gjerne vil forevige den. Blir ikke bra bilder når sambo tar, blir så stygt lys og føler meg bare helt dust.

Henger gjerne meg selv opp på veggen jeg, er jo så stolt!

Gjorde det med nr 2 og hadde da med hun eldste. Ville ikke tatt av bare meg.

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Tok kun bilder hjemme 1 gang i uka fra e begynte å få mage i 4.mnd. Mannen som tok. Ble brae bilda, men har ikke hengt de opp på veggen, da e ikke føler for å vise meg i undertøy.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har tatt:) og er veldig glad for det. Jeg heller føler meg ikke vel foran kamera, men bildene ble kjempe fine:) skal også etterhvert ha de på soverommet:)

Tok kun bilder hjemme 1 gang i uka fra e begynte å få mage i 4.mnd. Mannen som tok. Ble brae bilda, men har ikke hengt de opp på veggen, da e ikke føler for å vise meg i undertøy.

Sent from my iPhone using BV Forum
Har tenkt å ta naken jeg da:p

her har mannen tatt, ble kjempe fine. Veldig glad for at vi gjorde det denne ganga. Har ikke gjort det med de andre to (kun i undertøy og naken). Fra 1. mann har jeg et magebilde akkurat den dagen han kom, helt tilfeldig :-) Det synes jeg er stilig ;-)

Back
Topp