Gravidfotografering

Br82

Blir kjent med forumet
Har selv veldig lyst til å få tatt noen fine gravidbilder hos fotograf. Noen som har erfaring med dette? Hvor langt på veg var dere når dere tok bildene? Å ca hvor mye måtte dere betale? Noen som har gode/ dårlige erfaringer med slik fotografering hos fotografer på øvre Romerike? :-)

Å, dette har jeg også lyst til, men klarer ikke helt å bestemme meg. Siden jeg er 32 uker nå, så må jeg vel gjøre det snart. Senest uke 36 tenker jeg. Er så usikker på om jeg vil føle meg vel foran kamera, er ikke veldig glad i å bli tatt bilder av og liker hvertfall ikke være i fokus. Men så er det veldig fine minner da:)

Anbefales rundt uke 30. Da er magen ofte stor og fin, men man er ikke gedigen. Selv tok jeg i uke 36, så hadde nok blitt mindre dobbelthake om jeg hadde tatt det litt før. Koster 1500 her jeg bor, men tok det hos lærling så var halv pris. Hadde med mannen, men han er ikke så bekvem det foran kamera, så synes nok på bildene. Har bestilt opp noen av dem så blei mange fine.

Eg tok i veke 35. Svigerinna mi er fotograf, og jobber med bryllup, gravide og babyer så eg fekk det gratis. :-)

Å, dette har jeg også lyst til, men klarer ikke helt å bestemme meg. Siden jeg er 32 uker nå, så må jeg vel gjøre det snart. Senest uke 36 tenker jeg. Er så usikker på om jeg vil føle meg vel foran kamera, er ikke veldig glad i å bli tatt bilder av og liker hvertfall ikke være i fokus. Men så er det veldig fine minner da:)

Jeg er i uke 33, så må få rævva i gir selv skal det bli noe av :-P Men jeg har også satt det litt på vent pga at jeg ikke er så komfortabel i slike situasjoner.. Men så langt i graviditeten har det ikke blitt tatt ett eneste bilde av meg og kjæresten. Så hadde jo vært litt hyggelig for baby også å ha noen slike bilder av oss. Som du sier, veldig fine minner :-)

Jeg er i uke 33, så må få rævva i gir selv skal det bli noe av :p Men jeg har også satt det litt på vent pga at jeg ikke er så komfortabel i slike situasjoner.. Men så langt i graviditeten har det ikke blitt tatt ett eneste bilde av meg og kjæresten. Så hadde jo vært litt hyggelig for baby også å ha noen slike bilder av oss. Som du sier, veldig fine minner :)
Tenkte å ta bilder meg bare meg jeg da. Kjæresten min er hvertfall ikke komfortabel med sånt!

Kun tatt noen bilder hjemme, men hadde ikke gjort noe å fått et fint bilde av meg, kjære og lillemor når jeg har mage med lillesøster i:-)

Jeg tok hos fotograf i Bergen når jeg var litt mer enn 7 mnd. på vei. Det kostet 1600,- og fikk da med et enkelt sort album med 20bilder.

Back
Topp