Gravidfotografering

Lykkeliten_84

Forumet er livet
VIP
Noen som har tenkt å ta slike bilder etterhvert som magen vokser og strutter? 
Jeg har angret hver bidige gang hvorfor jeg ikke har tatt slike bilder, er jo så minneverdig og flott å se tilbake på, men så koster det nok det hvite i øyet også. 

Men denne gangen (hvis alt går bra, noe jeg håper det vil gjøre), så skal jeg ta gjøre det :) 

Hva med dere flotte jenter? :)

Har akkurat de samme tankene som deg... angrer hver gang! Men vi får se, akkurat nå føler jeg meg som en oppblåst hvalross... ikke noe å ta bilde av for å si det sånn!

har en kompis som er fotograf, så kommer kanskje til å la han ta noen bilder rett før termin....om ikke blir det å ta bilder annenhver uke selv så jeg har litt å se tilbake på

Tok gravidbilder i uke 37 sist. Fotografen sa at det var ``beste``tiden.. Magen er stor, men du ser som oftest ikke helt forferdelig ut:p Var veldig rene og fine bilder, ikke noe dilldall. Betalte 500.. Skal ta det denne gangen også:)

Ei av mine beste venninner er utrolig dyktig til å ta bilder. Så hun spurte pent om hun ikke kunne få lov til å ta bilder av meg. Ikke vanskelig å si ja til det ;-)

For min del er det ikke vits, for jeg kommer ikke til å ramme inn et bilde av meg selv uansett. Men tok hver uke i samme speil, og det er kjempekjekt å se tilbake på ukene og hvor stor jeg var, og så mimre litt ;) så det skal jeg gjøre denne gang også. Samme vinkel, så jeg kan sammenligne magene uke for uke ;)

Har ikke bruk for bilder av meg selv hvor jeg bare føler meg stor og feit..... tar magebilder selv til egent bruk,men ikke som andre trenger å se,nok at de ser meg i klær:-)

Back
Topp