gravidfotografering Stavanger

første27

Andre møte med forumet
Noen som har erfaring/anbefaling til gravidfotografering i Stavanger? Vi ønsker å ta bilder som par, og ikke naken (bar overkropp vurderes).. Takk :)

Legger denne over på generell for en stund, kanskje du får mer svar :)

Kan ikke anbefale noen fotograf, men stavanger foto leier ut studio. Så om dere kjenner noen som har speilrefleks og som dere kan tenke dere til å ta bilde av dere er det helt genialt. 500 kr for 1 time. De stiller inn kamera for deg, og så beholder dere alle bildene deres selv:)

Søskenbarnet mitt som bor der brukte Hjelm - de virker til å være usedvanlig flinke!!
Google dem - de har sikkert en nettside.

Ålgård fotografen er veldig flink,ellers så er hobbyfotografen kent arild haga veldig flink:)

Jeg vil også anbefale Stavanger Foto - de hjelper også med å stille inn kameraet slik at det bare er å knipse i vei. Jeg og en venninne tok bildene våre selv av hverandre :-)

Ellers har jeg også siklet på bilder Hjelm har tatt..

Jeg tar hos Fame, de er veldig flinke. Jeg har klær på meg og har med meg de to barna mine.... De liker best å ta veldig enkle bilder (barfot og med minst mulig dilldall rundt)..

Det er mange flinke, så jeg tror bare det er å ta et valg egentlig...

Jeg liker godt bildene som blir tatt i studio Hjelm, og av Linda i Naturlige Portretter. Selv valgte jeg denne gangen å benytte meg av wetteland foto - som er en dyktig hobbyfotograf med veldig prisvennlig pakkeløsning :)

Min svigerinne Linda i Naturlige Portretter tar veldig flotte gravidbilder

Back
Topp