Gravidfoto?

Gravidstudine

Flørter med forumet
Jeg vurderer å ta bilder av magen hos fotograf, koster 2400,- for "kunstfoto". Noen av dere andre som har gjort det eller skal gjøre det? Jeg gjorde ikke det forrige gang jeg var gravid og har generelt sett lite bilder av meg selv fra første graviditet, noe jeg i ettertid har savnet å se. Denne gangen har jeg tatt mange bilder selv, men vurderer nå altså et sett med litt mer profesjonelle bilder :-) Synes det er så fint med sånne foto av gravide kroppen uten klær i fine positurer som dekker til de mest private deler, eventuelt med undertøy/sjal, men det er jo ikke akkurat noe man henger opp på stueveggen da! Er jo en del penger å betale bare for å ha, kanskje? ... Men har jo lyst :-) Noen med erfaringer?

Jeg valgte å gå til en fotograf forrige uke etter et langt svangerskap med oppkast var dag, er nå 36+6 tror jeg J Ville ha et lit annet minne å titte tilbake til om noe år og hoper då at jeg har glemt hvor grusomt det var. Bildene blev utrolig flotte og jeg er kjempe fornøyd. Når jeg ser bildene ser jeg ikke noen som har legat på sykehuset og vært på uendelige kontroller uten en glad gravid kvinne. Så jeg kan virkelig anbefale å investere i noen flotte bilder. Det eneste du skal tenke på er å ta med deg lit ulike tøy og ting du virkelig føler deg fin i. Lykke til

Så flott at det ble noen gode minner, netmia :-) Nå har jeg bestilt time hos en veldig dyktig fotograf til uka, har sett mange flotte bilder av gravide kvinner som han har tatt! Håper på et bra resultat, er jo artig å ha for å se tilbake på. Hvis han er flink, så tar jeg barna med tilbake når lillegutt er født for søskenfoto <3

Back
Topp