Gravidforsikring!

Lillafrosk

Fembarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Noe dere tenker tegne? Hvor i så fall?

Litt opp og langt frem for noen kanskje, men ser de tidligste kan tegnes fra uke 13.
Og om man har preglife appen, så får man gratis gravidforsikring via tryg; man kan registrere seg allerede nå, også vil den være gyldig fra 15+0 og utover.
Jeg har ordnet meg den som er gratis i alle fall. :p

Har også tenkt å tegne den vi får via Preglife. Tenker at gratis forsikring ikke skader :p Eneste «minuset» er at du aksepterer å bli oppringt av forsikringsselskapet etter fødsel med tilbud om videre forsikringer, men det er jo bare å takke nei om man ikke er interessert.

Jeg har ordnet også den som er gratis fra preglife for et par uker siden. Tror ikke jeg kommer til å tegne noen andre.

Jeg tegner ikke. Har offentlig helseforetak i norge og ulike uføreforsikring etc. Vi har heller ikke noe spes risko for dødfødsel eller sykdommer i familien. Jeg er generelt lite bekymret for slike ting, men hadde nol muligrns vurdert om jeg var mer bekymret av meg. Tegner barneforsikring tidlig.

Jeg tegner ikke. Har offentlig helseforetak i norge og ulike uføreforsikring etc. Vi har heller ikke noe spes risko for dødfødsel eller sykdommer i familien. Jeg er generelt lite bekymret for slike ting, men hadde nol muligrns vurdert om jeg var mer bekymret av meg. Tegner barneforsikring tidlig.
Her er det nå helst utbetaling dersom du kommer i en ulykke mens du er gravid, som gir varig skade på deg og barnet som gjelder, da. I alle fall Tryg sin, forstod jeg var aller helst ulykkesforsikring som gjaldt deg og barnet :smiley-ashamed004

Men det er jo uansett lav sannsynlighet, da!
Jeg tenker bare at gratis er greit nok. :p

Har også tenkt å tegne den vi får via Preglife. Tenker at gratis forsikring ikke skader :p Eneste «minuset» er at du aksepterer å bli oppringt av forsikringsselskapet etter fødsel med tilbud om videre forsikringer, men det er jo bare å takke nei om man ikke er interessert.
Ja, det er jo det. Men jeg tåler å bli ringt, for å så fortelle at jeg bruker det selskapet jeg allerede har de andre ungene i. :p

Back
Topp