Gravidforsikring

EnsligStork

Forelsket i forumet
Sommerfuglene
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
Er det noen som har tegnet gravidforsikring?
Er det noen vits eller er det rett og slett penga ut av vinduet?
Satser jo på at alt går bra, men alt kan jo skje
 
Er det noen som har tegnet gravidforsikring?
Er det noen vits eller er det rett og slett penga ut av vinduet?
Satser jo på at alt går bra, men alt kan jo skje
Du kan «kjøpe» gratis gravid forsikring på IF sine hjemmesider. :)
 
Den er gratis....??? Jeg har tegnet den.
Jeg gikk inn og prøvde å tegne i går, da fikk jeg opp at det kostet 1490,-
Hmmm kanskje jeg har fått inn på feil. Må sjekke det

Sjekket igjen nå. Og jeg får fremdeles opp at den koster 1490.... kanskje jeg er for gammel til å kunne få den gratis
 
Hadde ikke gravid forsikring forrige gang, og kommer nok ikke til å tegne det denne gangen heller...
 
Jeg gikk inn og prøvde å tegne i går, da fikk jeg opp at det kostet 1490,-
Hmmm kanskje jeg har fått inn på feil. Må sjekke det

Sjekket igjen nå. Og jeg får fremdeles opp at den koster 1490.... kanskje jeg er for gammel til å kunne få den gratis
Sniker. Hvis du har preglifeappen finner du link til gratis gravidforsikring. Den dekker vel ikke alt det den til1500 gjør, men dekke4 da noe
 
Er den gratis ville jeg tatt den, men ikke ellers. De aller fleste har god nok forsikring fra før:)
 
Hm. Synes ikke dekningene var så veldig bra egentlig, og ganske begrensede sykdomstilfeller som kvalifiserer..

Hadde det vært bedre vilkår og dekninger ville jeg nok benyttet meg av det :)
 
Vel, det skader ikke å ha en ekstra greie.. for dem som ikke har hatt ul før oul, og derfor ikke har sett noe så er det egentlig er bedre deal enn noe annet, fordi du får jo ikke den dekningen noe annet sted.
 
Ikke hatt før og kommer ikke til å ha denne gangen heller, man har jo gratis helsehjelp som gravid, så jeg ser ikke helt poenget :p
 
Dekker vanlig personforsikring noe som helst med tanke på graviditet og feil på babyen?
Min forsikring dekker hvis noe skjer, ja. Men du må nesten sjekke hva din dekker da det kan være forskjellig:) Kanskje du også har sånn forsikring gjennom fagforbund?
 
Back
Topp