Gravidforsikring

Momme

Elsker forumet
❤Januarlykke 2022❤
Junibollene 2023
Ser at man nå kan få gravidforsikring. Jeg har ikke hørt om dette tidligere, og tror ikke mine venninner har hatt det i sine svangerskap. Noen her som har gravidforsikring? Hvis ja - hvorfor? Hvis nei - hvorfor ikke?

Aldri hørt om før:O
Hadde ikke jeg heller før nå! Tviler litt på at det er så store fordeler med en sånn forsikring, i og med at vi har en så god ordning i utgangspunktet. Men interessant å høre hva andre tenker uansett :-)

Hva hjelper den for? Alt er jo gratis hos legen og må du innlegges på sjukehus er dette gratis. Er du borte fra jobb har du krav på sykepenger. Så du er jo økonomisk safe uansett. Er vell ingen andre ting forsikring hjelper for ?:p har foresten aldri lest /høyrt om gravid forsikring så har ingen peiling :p

Dette er en overflødig forsikring som selges for å få deg inn i systemet til et forsikringsselskap for at de skulle kunne selge deg mer etterpå.
Jeg som jobber med det daglig anbefaler kundene mine å ha en god familieulykkesforsikring og en skikkelig forsikring på barnet når det blir født.

Dette er en overflødig forsikring som selges for å få deg inn i systemet til et forsikringsselskap for at de skulle kunne selge deg mer etterpå.
Jeg som jobber med det daglig anbefaler kundene mine å ha en god familieulykkesforsikring og en skikkelig forsikring på barnet når det blir født.
hva slags forsikring får man kjøpt før barnet er født?

Dette var min tanke da jeg hørte om denne forsikringen ;-) Ser av gravidforsikring (naturlig nok) er mer utvredt i andre land hvor de gravide ikke har så gode helsetilbud.

Hva hjelper den for? Alt er jo gratis hos legen og må du innlegges på sjukehus er dette gratis. Er du borte fra jobb har du krav på sykepenger. Så du er jo økonomisk safe uansett. Er vell ingen andre ting forsikring hjelper for ?:p har foresten aldri lest /høyrt om gravid forsikring så har ingen peiling :p
Deler dine tanker ;-) Aner ikke hva en slik forsikring skal være godt for for oss som bor i Norge!

Jeg har aldri hatt gravid forsikring. Syns det blir litt for dumt, alt skjer for en grunn. Det er som ei sier over her; er en overflødig forsikring, og et knep for videre forsikring.

Høres ut som no tull forsikringsselskapet prøver å tjene penger på.

tanken som slo meg nå når jeg så gravidforsikring var om noe skjedde barnet når det ble født lr noe?!?! aner ikke...

Back
Topp