Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde ikke jeg heller før nå! Tviler litt på at det er så store fordeler med en sånn forsikring, i og med at vi har en så god ordning i utgangspunktet. Men interessant å høre hva andre tenker uansettAldri hørt om før:O
hva slags forsikring får man kjøpt før barnet er født?Dette er en overflødig forsikring som selges for å få deg inn i systemet til et forsikringsselskap for at de skulle kunne selge deg mer etterpå.
Jeg som jobber med det daglig anbefaler kundene mine å ha en god familieulykkesforsikring og en skikkelig forsikring på barnet når det blir født.
Dette var min tanke da jeg hørte om denne forsikringen ;-) Ser av gravidforsikring (naturlig nok) er mer utvredt i andre land hvor de gravide ikke har så gode helsetilbud.Dette er en overflødig forsikring som selges for å få deg inn i systemet til et forsikringsselskap for at de skulle kunne selge deg mer etterpå.
Jeg som jobber med det daglig anbefaler kundene mine å ha en god familieulykkesforsikring og en skikkelig forsikring på barnet når det blir født.
Lurer jeg også påhva slags forsikring får man kjøpt før barnet er født?
Deler dine tanker ;-) Aner ikke hva en slik forsikring skal være godt for for oss som bor i Norge!Hva hjelper den for? Alt er jo gratis hos legen og må du innlegges på sjukehus er dette gratis. Er du borte fra jobb har du krav på sykepenger. Så du er jo økonomisk safe uansett. Er vell ingen andre ting forsikring hjelper for ?har foresten aldri lest /høyrt om gravid forsikring så har ingen peiling
![]()
Det er muligtanken som slo meg nå når jeg så gravidforsikring var om noe skjedde barnet når det ble født lr noe?!?! aner ikke...
Det er muligtror vi måtte vente 3 mnd før vi kunne ha barneforsikring. Eller husker eg feil?