Gravidesmykke

Hva er målet med at lille skal høre en bjelle?:):)
Hakke peiling, er en fin lyd vet jeg, men om det har noen hensikt tviler jeg vel på :p kanksje noen andre vet?

Det var jo eit fint smykke men eg har ikkje heilt trua på effekten av det ;)

Skal det ikke være noe sånt som at babyen blir vant til lyden av smykket når h*n ligger i magen, og etter at babyen har kommet til verden virker lyden beroligende pga at de kjenner den igjen. Jeg har ikke peiling på om det har noe for seg, men jeg har kikket litt på dem og det er mulig jeg kjøper ett. :p

Jeg har et sånt.. fikk det i bursdags gave forrige svangerskap. Brukte det litt under graviditeten, men glemte det etter.. så om det funker vet jeg ikke. Men det er et fint og enkelt smykke :) kan nok hende det blir brukt litt under dette svangerskapet og :)

Hører vi det? Lyden? Går vi rundt med en kubjelle liksom? :o

Skal jo ha samme effekten å synge samme sangen dagelig for baby i magen, for så å roe den ned med sangen når den kommer ut i verden. :)

Hører vi det? Lyden? Går vi rundt med en kubjelle liksom? :eek:
Haha, ja, men ikke om manikke holder den opp ved øret. Er en sånn svak liten bjellelyd, veldig fin lyd faktisk :) Har en slik fra før fra mexico, men den aner jeg ikke hvor er nå :p

Skal jo ha samme effekten å synge samme sangen dagelig for baby i magen, for så å roe den ned med sangen når den kommer ut i verden. :)
Det har funket her :-) Da jeg var gravid med eldste sang de to eldste tantebarna mine en fast sang til magen, og den sangen fungerte for å roe ham ned etter fødselen :-) Har fortsatt med noen få faste sanger som jeg synger mye for barna, og de sangene hører jo den lille også. De har alltid roet seg veldig ved at jeg synger de sangene :-)

Haha, ja, men ikke om manikke holder den opp ved øret. Er en sånn svak liten bjellelyd, veldig fin lyd faktisk :) Har en slik fra før fra mexico, men den aner jeg ikke hvor er nå :p
Hehe kjenner allerede at det fort kunne irritert meg, men ser fordelen, absolutt. Kanskje jeg heller skal roe babyen ned med litt Kaizers :)

Back
Topp