Gravidekjole til jul?

Ullvott

Elsker forumet
Investerer dere i gravidekjole til jul? Ble plutselig litt usikker på hva jeg skal ha på på julebord, i jula og nyttårsaften..

Ja, jeg har kjøpt to stk fra Ellos:-) Skulle egentlig kjøpe en på H&M, men da jeg så den i virkeligheten, så var den virkelig ikke fin!:-P

Jeg har et par vanlige kjoler som har plass til magen, så bruker nok dem. Mange av kjolene mine er for trange, men det avhenger av snittet

Har kjøpt en gravidkjole som jeg har brukt i et par bursdager, så kommer nok til å bruke den både på julaften og nyttårsaften. :-)

Ja, har kjøpt en fra ASOS i anledning fast førjulsmiddag, julebord, jul og nyttår ++ :)

Bestillte en i kveld faktisk, ca. 150 kr på ebay. Spennende å se om den passer, aldri kjøpt annet enn mobilmapper osv der. Var UK str og de er jeg kjent med så gleder meg til å se

Har ikke kjøpt, vet jeg har en kjole som passer (empireliv), brukte den nemlig i jula sist graviditet også og da var terminen egentlig 22. desember :-P Men kjenner litt på at jeg egentlig har lyst på en ny;-) Den jeg har er tross alt minst 4 år, men trenger ikke å være gravidkjole så lenge den har høyt liv og god plass til puppene:-P

Kjøpte en enkel svart stretchkjole på hm for 9 år siden da jeg var gravid første gang. Knyter bare et lilla satengbånd rundt over magen, så er jeg pyntet nok.;)
Bruker kjolen til hverdags også. Så behagelig.<3

Jeg skal ha en ny. Har en kjole jeg kunne brukt men den egner seg ikke til å sitte på gulvet å åpne gaver i! Syns dessuten den er litt 'for fin' :-P

Jeg har kjøpt to stk på salget hos jollyroom.no, og de var veldig fine. Siden jeg ikke har gått opp noe i vekt så passer de fleste gamle kjolene mine, men snittet er ikke så fint nå som magen er diger ;) vi har mange selskap denne julen, så jeg synes det er godt å kunne føle meg fin i klærne selv om jeg i meg selv er en middels stor spekkhogger ;)

Kjøpte en fin vanlig kjole på B-Young i dag:-) Den har belte i livet, så passer både nå og etter graviditeten. Er litt spent på om den passer julaften og nyttår, men skal på to julebord de neste helgene, så får brukt den da i hvert fall;)

Kjøpte en fin vanlig kjole på B-Young i dag:-) Den har belte i livet, så passer både nå og etter graviditeten. Er litt spent på om den passer julaften og nyttår, men skal på to julebord de neste helgene, så får brukt den da i hvert fall;)
B-young var godt tips:) Var på hm, Cubus, kappahl, Vila og VeroModa. Men etter det så tenkte jeg at håpet for å finne en "vanlig" kjole var ute, og at jeg måtte gå til innkjøp sv gravidekjole. Men B-young har jeg ikke prøvd så der må jeg sjekke ut:)

B-young var godt tips:) Var på hm, Cubus, kappahl, Vila og VeroModa. Men etter det så tenkte jeg at håpet for å finne en "vanlig" kjole var ute, og at jeg måtte gå til innkjøp sv gravidekjole. Men B-young har jeg ikke prøvd så der må jeg sjekke ut:)
Kjolen jeg har, som passa i høygravid tilstand sist graviditet, var også B-young. Sitter faktisk fint i begge tilstander takket være høyt liv og strikk (er beste måten å forklare det på) i ryggen istedenfor glidelås:-) Var allerede minst et år gammel da, så var ikke planlagt at den skulle passe, men veldig praktisk at den gjorde det;-)

Back
Topp