Gravidebukser?

Vurderer å kjøpe meg gravidtights. Går nå mye i slike haremsbukser fra Cubus, for det strammer ikke :D

Har egentlig ikke slutta å bruke gravidbukse etter forrige graviditet (8mnd siden). Men har bestilt et par nye nå som jeg håper er like gode :)

Går mest i løse bukser evnt variant med hårstrikk i kneppinga som på bilde over, genialt triks :)
Gode gensere og singlet under som holder buksa inntill er fint da :)

Mest fordi det er så ubehagelig når det strammer....livmora strekker seg visst [emoji4]

Oppblåsthet kommer vel av at fordøyelsen går tregere (derav fortere mett/litt mindre matbehov???), slik st kroppen kan ta til seg all næring i maten.

Da var to bukser kjøpt inn! Det er skikkelig salg på H&M, hvertfall i Moss! Og HERREGUD! Så deilige de er å ha på seg! Tenker at det var en smaksprøve på den intense forelskelsen man føler når man ser babyen, nesten :happy:

Finnes det treningstights for gravide? Jeg trener en del og bruker stramme tights som er høye i livet. De strammer veldig om dagen :(
Har ikke sett noe til treningstøy i mammaavdelingen på H&M feks.

Finnes det treningstights for gravide? Jeg trener en del og bruker stramme tights som er høye i livet. De strammer veldig om dagen :(
Har ikke sett noe til treningstøy i mammaavdelingen på H&M feks.
Mener jeg fant ut at Stormberg hadde sist jeg var gravid. Ikke testet da. Funket greit med type yogabukser med høyt liv fra hm.

Vet det finnes yogabukser for gravide hvertfall, har klart å kjøpe det med ett uhell før. Sjukt digg å bruke selv når jeg ikke var gravid forøvrig bare bretta det ekstra stoffet dobbelt ned så det ble ett slags belte.

Oppblåst ja, huff ikke bare litt. Haha [emoji23] [emoji85] er i uke 23 i dag. Og bruker kun gravidbukser, utenom enkelte joggeklær jeg har på kun hjemme [emoji12] brukte hårstrikk til å forlenge mine vanlige bukser, så brukte vel de fram til rett før jul før jeg ga opp.

Jeg begynte med gravidbukser i uke 15, for da ble det problematisk å kneppe vanlige bukser [emoji23] bor i joggebukser/haremsbukser hjemme, og tar på dongri når jeg skal noe
Jeg har også det "problemet" at magen eser ut iløpet av dagen! Plutslig ser det ut som jeg er 10 uker lengre på vei [emoji23]

Back
Topp