Gravidebukser?

Septemberbaby2017

Blir kjent med forumet
Er det noen som, av hensyn til fis, har sett seg nødt til å kassere de trangeste jeansene?
Jeg er i 10 uke, og vurderer veldig sterkt å kjøpe mammabukse! At det er mulig å bli så oppblåst!

Plis, si at det er noen andre... jeg vil ikke være hun ene i verden som er full av fis.

Bruker mammabukse og joggebukse pga. Ubehag med press mot magen, blir kvalm av det. Er ca 8 uker.

Uke 6, og tenker seriøst på å skaffe meg en. Fordi jeg er så himla oppblåst at kun en av de vanlige buksene mine funker nå.

Men så går jeg normalt sett i skinny jeans som er helt i grenseland til å være for trange, så min egen feil [emoji23]

Jeg går med gravidbukser. Blir kvalm når de vanlige buksene mine strammer på magen. Ender bare opp meg å gå med smekken oppe hele dagen. Tenker at man skal gå med det som er mest behagelig, uansett hvor tidlig det er [emoji4] er 9+1, men har gått med de i nesten 2 uker.

Jeg har vurdert det sterkt av samme grunn som Vause. Jeg blir så kvalm av press mot magen! [emoji21] Jeg er sånn.. 7+4ish (Jeg vet ikke lenger[emoji12])

Har sterkt vurdert å ta ned kassen med gravidklær fra loftet. Skikkelig oppblåst jeg også. Ser ut som jeg er halvveis, men en gass-baby, haha
Hjemme går jeg bare i joggebukser, men tok på meg ei denimbukse i helga, stretchdenim, men trodde jeg skulle kaste opp hele tiden. Skikkelig uvell av at den presset litt mot magen :S 8+3

Oppblåst til tusen, hvorfor blir man det liksom? Må kanskje finne frem her og, men man ser jo bare sinnsykt gravid ut i mammabukser og har ikke lyst til å dele det med alle enda...

Jeg vurderer også å hente frem mammabuksene - men er redd jeg vil se så veldig gravid ut og avsløre meg med en gang.. så her går det i kjoler til den store gullmedaljen! Og gjerne noen med litt draperinger eller mønster ol som skjuler magen :-)

Har lagt de trange buksene som strammer og holder på plass nederst i skuffa, klarer heller ikke press mot magen! Så her går det mye i kosebukse hjemme, og tightbukse/strømpebukse på jobb :wacky:

Synes det fungerer med bukser som er lave i livet, men sliter med at jeg ikke har gensere som er store nok til å skjule gassballongen på magen:wideyed:

Oppblåst til tusen, hvorfor blir man det liksom? Må kanskje finne frem her og, men man ser jo bare sinnsykt gravid ut i mammabukser og har ikke lyst til å dele det med alle enda...

Hormoner som har skylden :S

jaja... da ble dette den store mammabukse-dagen for min del. Det er bare å komme seg rett i butikken i kveld! Fordelen er jo at vi skal ha indisk til middag, og at jeg for en gangs skyld kan spise meg stappmett før jeg prøver klær!

En venninne anbefalte H&M, de passet henne fint og vi er ganske like i kroppen. noen andre forslag? Jeg gidder på ingen måte betale dritmye for en bukse jeg skal bruke en kort stund!

jaja... da ble dette den store mammabukse-dagen for min del. Det er bare å komme seg rett i butikken i kveld! Fordelen er jo at vi skal ha indisk til middag, og at jeg for en gangs skyld kan spise meg stappmett før jeg prøver klær!

En venninne anbefalte H&M, de passet henne fint og vi er ganske like i kroppen. noen andre forslag? Jeg gidder på ingen måte betale dritmye for en bukse jeg skal bruke en kort stund!
Men er du sikker på at det blir så kort stund. Vet mange som bruker mammabukser ett års tid etter svangerskapet er over også, delvis fordi de er så himla behagelige å gå med. Så kan fort bli 1 1/2-2år med den buksa, og det er jo mye det samme som levetida på andre bukser.

Jeg må også kjøpe meg mammabukse nå. Er så oppblåst enkelte dager at jeg må ha strikk i knappen [emoji23]
Sliter litt da om genseren er litt kort.
175e37984b8f456475963a7f9d434ce4.jpg

Tar gjerne i mot tips på gode bukser [emoji4]

Eser ut utover dagen - føler meg heilt forferdelig! Magen på spreng og må ta på joggebuksa. Starter dagen sånn greit med lave dongeribukser/elastiske skjørt og så bare siger det utover! Skal på TUL på onsdag, er då ca 8+5, tenker at om alt ser ok ut då så skal eg bestille meg bukser. Forrige gang kjøpte eg faktisk ei vanlig dongerbukse på Bik Bok som var lav i livet men bare i en større størrelse en vanlig - den kunne eg bruke i allefall dei 5 første mnd.

Eg kjøpte ei bukse med lavt liv på Bik Bok i en større størrelse, den kunne eg bruke lenge.

Back
Topp