Gravidebilbelte

mamma_til_3

<3 Desemberhemlighet <3
VIP
Hvor tidlig bør man begynne med slik gravidbilbelte ting?

Husker jeg hadde det sist gang, men ikke hvor tidlig jeg skaffa meg det.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

På Be Safe sine sider står det at du burde begynne å bruke det fra du finner ut at du er gravid. Jeg har ikke tenkt tanken på at jeg trenger det enda, men endte opp med å bestille et nå! Bedre føre var...

Da skal jeg få tak i slik ja.. Kosta det mye?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Sist brukte jeg det fra magen "poppet" ut. Ser liksom ikke vitsen med å bruke det mest livmoren likevell er beskyttet inni bekkenet. Har leita det frem. Tror det koster 399?

tror det er på tilbud hos barnashus til 299:-) eller var det sist uke tro..? jammen ikke sikker...

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3

Vurderer å kjøpe denne gang :-) gjorde det ikke sist, men tenkte på at jeg skulle hatt sist!

Dette har ingen dokumentert effekt.
Klippet fra internett:
Rent sikkerhetsmessig fungerer det vanlige bilbeltet i bilen akkurat like bra.

HTS BeSafe sier til TV 2 hjelper deg at verken Trygg Trafikk eller Vegdirektoratet har noen forutsetning for å si noe om produktet deres er tryggere enn vanlig bilbelte eller ikke

Klippet fra internett:

HTS BeSafe sier til TV 2 hjelper deg at verken Trygg Trafikk eller Vegdirektoratet har noen forutsetning for å si noe om produktet deres er tryggere enn vanlig bilbelte eller ikke

Om det har dokumentert effekt eller ikke spiller ingen rolle for meg, jeg syns rett og slett det var mer behagelig å ha selen i den putetingen enn å ha den vanlig.

min er fastspent i bilen og har vært det siden jeg gikk gravid med Aron så jeg kan bare ta den i bruk igjen :)

glemt helt bort. hadde det når jeg gikk med vesla

hadde det ikke sist, kanskje det jeg skal prøve nå ? hvordan fungerer den?

hadde det ikke sist, kanskje det jeg skal prøve nå ? hvordan fungerer den?
Det er ei lita "pute" som du spenner fast i setet på bilen, den skal du sitte på.. også er det en stropp der som du fester bilbeltet i, for å få bilbeltet "under" magen om du skjønner.

Sånn som dette

BeSafe_Pregnant2_830093i.jpg

Klippet fra internett:

Mulig det ikke er dokumentert, men det har Ihvertfall vist seg at det ikke er skadelig å ta i bruk. Så jeg bruker beltet både fordi jeg tror det har en hensikt og fordi det er mye mer behagelig ;)

Jaja jeg sa ikke at folk ikke burde bruke det, sa bare at det er like TRYGT med bilens belte kun. Kommer nok til å bruke det selv også. Men når bør det tas i bruk??

Jaja jeg sa ikke at folk ikke burde bruke det, sa bare at det er like TRYGT med bilens belte kun. Kommer nok til å bruke det selv også. Men når bør det tas i bruk??
Mente absolutt ikke å være kjip med deg altså :) beklager om jeg virket krass. Vet ikke helt når det bør taes i bruk. Jeg brukte det fra uke 11-12 sist, når den popper opp over kanten ;)

Det er ei lita "pute" som du spenner fast i setet på bilen, den skal du sitte på.. også er det en stropp der som du fester bilbeltet i, for å få bilbeltet "under" magen om du skjønner.

Sånn som dette

BeSafe_Pregnant2_830093i.jpg

aha, man skal sitte på den puta ja, da skønner jeg med en gang mye mer :P trodde man skulle ha den rundt magen jeg :smiley-ashamed008

Back
Topp