gravide på fest

ORIGINAL: ~Mirabell~

er det noe å synes om dem da?
Jeg var på flere fester som gravid. Blir ikke helt det samme, men har det gøy likevell

samme her

Ser ikke problemet[:)]
Men nå begynner det å bli litt slitsomt for min del.... [&o]

ORIGINAL: dios

ORIGINAL: carca

Skal man synes noe da? Jeg var på mange fester under grviditeten jeg. Siste da jeg var åtte mnd på vei (STOR mage), drakk selvfølgelig alkoholfritt, men mange kom bort og kjeftet meg huden full...

[:-]
hm.... hvorfor det

De trodde vell jeg drakk alkohol, dette var på byen da. På privatfester var det jo ikke noe problem, der kjente jeg jo de fleste og de visste jo at jeg ikke drakk alkohol...

Det plagsomme ved å gå ut som gravid er at alle tror de gjør kvelden gøy for deg om de kun snakker om babyen og klår på magen!

Hehe, sist var jeg på flere fester jeg[:D] Tok med meg munkholmen min og kosa meg[:D] Og var sjåfør på byen, haha.
De andre spanderte som regel øl (alkoholfri selvfølgelig) på meg siden jeg hadde kjørt[:)] hihi.

Var sammen med noen venninder nå, på vinkvel. Da tok jeg med meg en alkoholfri rødvin for å "være med i gjengen"[8D]

ORIGINAL: Lillezilje

ORIGINAL: StinkiStini

Fantastisk!

Så lenge de føler seg trygge på dem som er på festen, det ikke røykes inne og magen er trygg så er det jo kanon!

Enig!

Fantastisk!

Så lenge de føler seg trygge på dem som er på festen, det ikke røykes inne og magen er trygg så er det jo kanon!

enig, jeg var med på fest når jeg var gravid[:)]

ORIGINAL: mamma050308

Hva skal man synes om dem? Må vel få bevege seg ute de som alle andre...............?

Enig der!

Null stress det ! [:D]

Gjorde det selv så...Gadda jo ikke å bure meg inne i 9 mnd'er !

ORIGINAL: ~Mirabell~

er det noe å synes om dem da?
Jeg var på flere fester som gravid. Blir ikke helt det samme, men har det gøy likevell

Når man er gravid bør en holde seg hjemme! Passe på å være mest mulig usosal og ikke gjøre det en gjørde før en ble gravid! Så det så...
[8D]

Måtte bare siden alle er enige... [;)]

Og for de som ikke skjønte det; jeg er også enig!

Nei hva skulle det gjøre, når de gravide ikke gjør noe som kan skade den lille i magen?
Gravide trenger da også litt morsomheter i hverdagen [:)]

sign...

Fantastisk!

ORIGINAL: Chibi

Syns det er heeeelt i orden [:)]
Skal jo ikke stoppe livet helt bare fordi man blir gravid [:)]

Jeg har vært på fester mens jeg er gravid. Ikke ville fester, for det pleier jeg aldri å dra på uansett [8D] Men drikker jo selvsagt aldri!
Men er koselig å være sosial [:)]

sign...

Nå er det jo tilogmed røykfritt de fleste steder, så jeg kan ikke se noen som helst grunn til at gravide burde være hjemme. (Med mindre de ikke har lyst da)

Min mening er at det er heilt greit med småfester. Ikkje utesteder eller konserter med tanke på knufing.
Eg var på en del vennefester når eg var gravid, en kan jo ikkje holde seg inne fordi en er gravid.

kunne ønske eg vart mer inkludert i festligheter[8|]
gravid er jo ikkje en sykdom,vi må vel kunne vere sosiale som alle andre[8|]
(alkoholfri) skål damer[8D]

Hva gjør det? Vi hadde 2.juledagsfest hjemme hos oss og jeg gikk til og med ut på byen etterpå. [8D] Gidder ikke gå i hi eller kreve det av mannen bare fordi jeg er gravid. [8|]

Ser ikke problemet jeg heller altså [:D]
Var selv bare på to fester, sov hele tiden de første 5 mnd og var stort sett kvalm så jeg fikk ikke med meg noe av den grunn.

Synst det er helt topp...
Var på mange fester,pøbber osv når eg gjikk gravid..
Skal vi som er gravide stenge oss inne,nei gubba......

Back
Topp