gravide på fest

Smoochie

Betatt av forumet
Hva synes dere om gravide som går på fest? ikke som drikker altså, men bare er med ¨på fester..

Fantastisk!

Så lenge de føler seg trygge på dem som er på festen, det ikke røykes inne og magen er trygg så er det jo kanon!

er det noe å synes om dem da?
Jeg var på flere fester som gravid. Blir ikke helt det samme, men har det gøy likevell

ORIGINAL: StinkiStini

Fantastisk!

Så lenge de føler seg trygge på dem som er på festen, det ikke røykes inne og magen er trygg så er det jo kanon!

Enig!

Syns det er heeeelt i orden [:)]
Skal jo ikke stoppe livet helt bare fordi man blir gravid [:)]

Jeg har vært på fester mens jeg er gravid. Ikke ville fester, for det pleier jeg aldri å dra på uansett [8D] Men drikker jo selvsagt aldri!
Men er koselig å være sosial [:)]

Det må vel være helt greit det. Gravide trenger da også å lufte seg.

Jeg var selv med på et par fester da jeg var gravid, men dro ofte hjem når folk begynte å bli bedugget. Å være edru sammen med fulle folk er ganske kjedelig i grunn.

Jeg var på flere fester jeg, tilogmed på byen engang[;)] Blei ekstremt sliten i nøtta av alle de småfulle vennene som skulle prate høl i huet på meg da, så dro somregel hjem tidlig[:D]

Jeg var selv på noen fester, og på byen 2 ganger. Ikke de morsomste begivenhetene jeg har vært med på, særlig ikke da folk ble fulle. Men det er en god følelse å kjenne at man er menneskelig selvom man er gravid.
Så lenge man hodler seg unna alkoholen, så ser jeg ikke problemene med det!

Har vert på flere fester jeg[8|]
Har vert med på flere julebord og har hatt det kjempegøy [:D] må jo kunne være med selv om en er gravid.

ORIGINAL: Krristy the nissemor

Ingenting imot det, gjorde det sjøl eg [;)]
Var med sambo når han skulle på fest eg og var med på uteplassene [;)]
Syns det er MYE frekkere når venner har fest og IKKJE invitere deg bare fordi du er Gravid eg [;)]
Eg er nå lika kjekk om eg drikker elle ikkje eg da[8D]

Enig!

ORIGINAL: arquinne

Ser virkelig ingen problemer med at gravide går på fest. 

Eg vart invitert på nyttårsfest i år, men hun var så usikker på om hun skulle invitere meg. Og hun er einaste som har spurt meg, har ikkje vore på 1 fest sida eg vart gravid[&:]

ORIGINAL: lnie

Ikke noe å tenke over egentlig.. Må jo ikke drikke for å være på fest[:)]

Jeg var på fest da jeg var gravid. Drakk alkoholfri hvitvin.

Fikk senere høre at jeg var den store snakkisen, som DRAKK da jeg var gravid.[8D]

Også var det ei der som la ut om hvor kult det var at jeg kom selv om jeg var høygravid blablabla..
Morsomt da jeg en time senere hørte henne fortelle venninna si hvor teit det var at jeg var på fest når jeg var stor som et fjell.[8|]

Jeg lever selvom jeg er gravid jeg altså[:D]

Så JA til røykfri og alkoholfri fest for meg, de andre kan selvfølgelig bli så kanakkas de bare vil, da blir det bare enda morsommere for meg[:D]

Skal man synes noe da? Jeg var på mange fester under grviditeten jeg. Siste da jeg var åtte mnd på vei (STOR mage), drakk selvfølgelig alkoholfritt, men mange kom bort og kjeftet meg huden full...

ORIGINAL: Svartengel

Eg vart invitert på nyttårsfest i år, men hun var så usikker på om hun skulle invitere meg. Og hun er einaste som har spurt meg, har ikkje vore på 1 fest sida eg vart gravid[&:]

Vet du, det der opplevde jeg da jeg var gravid også..ei som pleier å arrangere masse sosiale happenings slutta helt å invitere meg da jeg ble gravid.. så på facebook at hun skulle ha jentefest, venninnejulebord, feire bursdagen sin osv (alle ting jeg hadde vært naturlig gjest på tidligere) men hørte liksom ikke mer fra henne..
Vi avtalte å treffes på cafe flere ganger senere men de siste to gangene glemte hun det, så regner med at jeg plutselig ble kjedelig da jeg ble på tjukken.

Men gravide på fest? Flott det [:)]

ORIGINAL: Rara

ORIGINAL: Svartengel

Vet du, det der opplevde jeg da jeg var gravid også..ei som pleier å arrangere masse sosiale happenings slutta helt å invitere meg da jeg ble gravid.. så på facebook at hun skulle ha jentefest, venninnejulebord, feire bursdagen sin osv (alle ting jeg hadde vært naturlig gjest på tidligere) men hørte liksom ikke mer fra henne..
Vi avtalte å treffes på cafe flere ganger senere men de siste to gangene glemte hun det, så regner med at jeg plutselig ble kjedelig da jeg ble på tjukken.

Men gravide på fest? Flott det [:)]

Ja eg syns det er rart. Eg har kommentert fleire gangar, ei vennine som skal ut, og hu vil ha folk med men hun har ikkje bedt meg med 1 gang[&:][&:]

Det er dårleg gjort når dei stenge oss ute[8|][8|]

ORIGINAL: ~Mirabell~

er det noe å synes om dem da?
Jeg var på flere fester som gravid. Blir ikke helt det samme, men har det gøy likevell

Sign!

Back
Topp