Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: StinkiStini
Fantastisk!
Så lenge de føler seg trygge på dem som er på festen, det ikke røykes inne og magen er trygg så er det jo kanon!
ORIGINAL: Krristy the nissemor
Ingenting imot det, gjorde det sjøl eg [;)]
Var med sambo når han skulle på fest eg og var med på uteplassene [;)]
Syns det er MYE frekkere når venner har fest og IKKJE invitere deg bare fordi du er Gravid eg [;)]
Eg er nå lika kjekk om eg drikker elle ikkje eg da[8D]
ORIGINAL: Svartengel
Eg vart invitert på nyttårsfest i år, men hun var så usikker på om hun skulle invitere meg. Og hun er einaste som har spurt meg, har ikkje vore på 1 fest sida eg vart gravid[&:]
ORIGINAL: maja1
Det er iallefall gørr[8D]
ORIGINAL: Rara
ORIGINAL: Svartengel
Eg vart invitert på nyttårsfest i år, men hun var så usikker på om hun skulle invitere meg. Og hun er einaste som har spurt meg, har ikkje vore på 1 fest sida eg vart gravid[&:]
Vet du, det der opplevde jeg da jeg var gravid også..ei som pleier å arrangere masse sosiale happenings slutta helt å invitere meg da jeg ble gravid.. så på facebook at hun skulle ha jentefest, venninnejulebord, feire bursdagen sin osv (alle ting jeg hadde vært naturlig gjest på tidligere) men hørte liksom ikke mer fra henne..
Vi avtalte å treffes på cafe flere ganger senere men de siste to gangene glemte hun det, så regner med at jeg plutselig ble kjedelig da jeg ble på tjukken.
Men gravide på fest? Flott det [:)]