gravide og prøvere

ORIGINAL: 3xS

ORIGINAL: Opsideisi

Fikk Elvin og Lilja 7.sept :)


Mamman til sigrid...prøver hardt å komme på forrige nicket mitt... tror det var modrops

åh, to stykk [:D] hvordan er livet med tvillinger i hus? [:D]



Det er helt supert :) Sigrid er ganske selvgående , og tvillingene er stort sett blide og fornøyde :)
 
ORIGINAL: Opsideisi

ORIGINAL: 3xS

ORIGINAL: Opsideisi

Fikk Elvin og Lilja 7.sept :)


Mamman til sigrid...prøver hardt å komme på forrige nicket mitt... tror det var modrops

åh, to stykk [:D] hvordan er livet med tvillinger i hus? [:D]



Det er helt supert :) Sigrid er ganske selvgående , og tvillingene er stort sett blide og fornøyde :)

så koselig å høre [:D]
 
frk.strøken termin 10.mai[:D]
 
oppdatert [:D]
 
Olai kom til verden 29 november [:D]
 
oppdatert [;)]
 
oppdatert [:D]
 
oppdated [:)]
 
Vet jeg ikke er så aktiv her inne lenger men vil gjerne være med på lista[8D] (syns selv det er kjekt å følge med på Mai jentene som har fått nr. 2 (3)[:D])

Fikk Aurora 6.juni 2009[:D] (har Alvin født mai 2008)
 
ORIGINAL: ronja 81

Vet jeg ikke er så aktiv her inne lenger men vil gjerne være med på lista[8D] (syns selv det er kjekt å følge med på Mai jentene som har fått nr. 2 (3)[:D])

Fikk Aurora 6.juni 2009[:D] (har Alvin født mai 2008)

husker jo deg godt da [:D] regner deg fortsatt som en av gjengen jeg [:D]
 
Oi. Jeg ser at jeg burde ha sagt fra at det er slutt på prøvinga. Vi har klart det. [:)]

Jeg er nå 16 uker på vei, og foreløpig termin er 11. august. Skal på ordinær UL 11. mars, så da vet jeg mer presis termin. [:D]
 
Her venter vi ei lita Jente 21 mai[:D]
 
Odin ble født 22 februar[:D]
 
ORIGINAL: Sonja Borge

Oi. Jeg ser at jeg burde ha sagt fra at det er slutt på prøvinga. Vi har klart det. [:)]

Jeg er nå 16 uker på vei, og foreløpig termin er 11. august. Skal på ordinær UL 11. mars, så da vet jeg mer presis termin. [:D]

gratulerer [:D]
 
Gravid.. foreløpig termin 16 september....
 
oppdatert [:D]
 
Ser lista ikke er helt oppdatert :) Skal ha ei lita jente 11 juni 2011:) gammelt nick: Nora1405
 
hmm.. oppdatert! da er jeg ensom alene som prøver [>:][8D]
 
Back
Topp