Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: linn10mann
Takk for tilbakemeldingene, letter et litt overfylt hode :)
Mye som surrer rundt i tankene når sånt skjer, men man løser det på best mulig måte.
Så klart er det utfordrene å være alenemamma, men er litt hva du lager ut av det selv.
Og man har mange rundt seg, så ungen ville og mest sannsynelig vil få det veldig bra.
:)

ORIGINAL: Hønemor92
Var i ca samme situasjon som deg, BF (eksen) ville at jeg skulle ta abort. Å drev å skulle betale folk som å slå meg i magen så jeg mistet (når jeg var ca 20uker) etterhvert skulle han stille opp å var glad i meg og ungen (mot slutten av SV) Når ho ble født, hørte jeg ikke fra han før hun var 1mnd. Han besøkte henne et par ganger. Har ikke sett eller hørt noe fra han på 6mnd nå.
Men det er bare en vanesak å være alene. Jeg synes det egentlig er helt greit.
Lykketil vidre[:)]
ORIGINAL: LillianneLie
Jeg kan ikke sette meg inn i din situasjon, og kan derfor ikke gi deg så mange råd, dessverre...MEN, vil bare si at du høres ut som ei oppegående jente som har tenkt gjennom ting![:D] Og om din eks ikke føler det passer med barn, er det jo til syvende og sist din avgjørelse[:)] Det finnes jo mange av de som klarer seg helt fint alene, og jeg tipper du også hadde gjort det[:D]