Gravide mager

Daizy

Forumet er livet
er en merkelig,magnetisk ting...Da jeg gikk med tassen hatet jeg at folk skulle ta på magen min,skjønte ikke hvorfor folk absolutt skulle drive å klå på kroppen min sånn,og hviertfall ikke uten å spørre!?![:@]

Så igår møtte jeg en venninne av meg som har termin til uka,har stooor og flott mage - og tror dere ikke jeg gjorde det samme?Jeg så meg selv i slowmotion,klarte bare ikke å stoppe men strakk ut hånda og tok på magen hennes!Jeg følte meg så dust etterpå,hun sa ingenting,men er jo ikke sikkert hun likte det da...[&o]

Fatter ikke hva det er med disse flotte gravidemagene altså...(tror nok jeg er bittelitte granne  veeeeldig verpesjuk og da...)[:)]

Hadde folk begynte å klå på magen min da jeg var gravid tror jeg jeg hadde blitt gretten.. [8|] Synes det er flott med gravid-mager men føler ikke for å klå på andre sine mager. [8D]

Jeg syns det bare var koselig at folk kommenterte og tok på magen min når jeg var gravid. Men normalt var det jo kjentfolk da.

Klarer ikke la være å ta på gravidmager selv.... om så det ikke er folk jeg kjenner fra før... fnis....

Jeg synes det er så koslig når folk tar på magen min[:)] jeg er veldig stolt av gravidmagen min jeg da.

Men jeg skjønner de som synes det er ekkelt. Man trår innom intimgrensa liksom[8D]

For meg blir jeg faktisk glad jeg når folk kommenterer magen min.

Har til vanlig komplekser for kroppen min, og når jeg er gravid så er det eneste gangene i livet mitt hvor jeg IKKE er fokusert på kropp, men tvert i mot kan kle meg uten og tenke på noe annet enn hvor bra jeg ser ut..

Magen min gjør meg stolt, og når andre kommenterer den eller tar på den blir jeg ENDA mer stolt.
Gruer meg til magen forsvinner og det er tilbake til OLD times med komplekser igjen[&o][&o]

Back
Topp