Gravide i omgangskretsen

Jeg kjenner ingen som er gravide nå.
Er bare meg xp

Eneste jeg vet er gravid er fruen til svigerbror, hun har termin i dag og har mer enn nok med seg selv akkurat nå :p Jeg var første i omgangskretsen som fikk barn og fortsatt eneste når nummer 2 kommer. Har fått veldig god kontakt igjen med en barndomsvenninne etter at frøkna kom da, hun fikk en gutt et par mnd etter.

Min bestevenninne er gravid, termin om 2.5 mnd.
Hun vet ikke at jeg er gravid :)

Samt en annen venninne er gravid.

En god kollega er også gravid.

Føler aller gravide eller akkurat født.

Jeg kjenner ingen som er gravide nå, hverken på jobb eller privat. Men har en del venninner som fødte i sommer, da ga vi bort så godt som alt baby-greier vi hadde siden vi ikke skulle ha flere :p

Kjenner ingen som er gravide, vet om noen på jobb men er ikke noen som jeg har kontakt med.

Har en veninne som er gravid og har termin nå i Desember. Hun vet at jeg er gravid :)

Bestevenninnen min er gravid :happy: Hun har termin 2 uker etter meg. Snakker med henne ganske ofte ja. Hvert fall annenhver dag eller no :p

Dama til søskenbarnet er gravid med nr.2, våre første er like gamle (2 år). Litt artig siden resten av familien på det leddet stort sett har barn mellom 10 og 27.. noen av disse har også barn da, men vi har ikke mye kontakt. Heldigvis har lillemann to søskenbarn som er ganske nært i alder.

Ellers vet jeg ikke om noen som er gravide akkurat nå. Vet om et vennepar som prøver/har prøvd, men der er hun bikka 42, så jeg vet ikke om de har gitt opp :(

Fikk første omtrent samtidig som to venninner fikk barn, det var fint. Selv om vi ikke så hverandre hele tiden, var det var det kjekt å finne på ting innimellom. Denne gangen blir jeg nok alene i gjengen.

Ingen i min vennekrets, håper det dukker opp men tror egentlig ikke det.. synes det er trist for sist jeg gikk var vi flere og det var veldig koselig spesielt i permisjonstiden:)

Vet ikke om noen i omgangskretsen. Håper veldig det dukker opp noen jeg kjenner så det kan bli hyggelig å henge litt i permisjonen :joyful:

Veit ikkje om noen foreløpig :( hadde vært koselig. Men eg har uansett ikkje delt hemmeligheten med andre en kjæresten :)

Vanligvis er det alltid et par rundt meg som er gravid, men ingen nære som jeg vet om nå. Ei nær venninne har derimot født for ei uke siden, samt at min kusine fødte forrige mnd. I min omgangskrets er det som regel plenty av gravide, så jeg blir ikke overrasket om det skulle dukke opp noen på nyåret [emoji4]

Fikk vite i går at min minstesøster venter 3 barnet , og er 4 mnd på vei vist :eek: :)

Har ei god venninne som var å skulle føde 1 mnd føre meg. Så gledet meg til å møtes i permesjonen.
Men i går fikk jeg beskjed hu hadde mista :'(

Plutselig Så var min lille søster gravid igjen

Og min kusine :hilarious:

April mai og juni :hilarious:

Kun en jeg vet om som er gravid! Fleste av veninnene mine fikk enten i 17 eller 18, så ingen som vet at vi skal ha igjen :)

Etter vi er ferdig med desember og dette året så er det nok bare meg denne gangen.
Med nr 2 så var jeg en av de første som fikk og flere andre fikk barn på rekke og rad etter meg. Blir vel bare meg som får to tette små :)

Back
Topp