Gravide i omgangskretsen

Tigerbaby

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Himmelbarn
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
Har dere det? Hvordan er kontakten med dem nå som vi også er gravid?
Så mai hadde en tråd om det og tenkte det var fint å høre litt her også.

Jeg har en i klassen som er gravid, termin to uker etter at jeg får oul. Tror ikke hun har fått med seg at jeg er gravid, men jeg har ikke villet plage henne med det heller :p

Eneste jeg kjenner som er prego er deg... :p Men telles vel ikke, vi er jo ikke i samme omgangskrets sånn sett :D
Vel, jeg tror kanskje vi teller, prater jo hver dag så.

En god kollega som fortalte at de snart skal på OUL, så gleder meg til å fortelle han at det skal vi også etterhvert :) Ellers ingen som jeg vet om så langt.

Vel, da er det deg, hahaha :D
Og vi har termin samme dag foreløpig også.
Jeg er flyttet til 25. Grunnet at her bruker de 40+2, så blir spennende å se hva de mener når du har vært! :woot:

En god kollega som fortalte at de snart skal på OUL, så gleder meg til å fortelle han at det skal vi også etterhvert :) Ellers ingen som jeg vet om så langt.
Så koselig!

Har en kollega/omgangsvenn som er rundt 15 uker på vei. Jeg holder mitt hemmelig, og tar det ikke akkurat for gitt at det går bra, så er ikke noe endring i kontakt der. :)

Både søster og svigerinne har termin i februar og mars, men ser de ikke så ofte da de bor på andre kanter av landet. De vet ikke at jeg er gravid, gleder meg til å fortelle det når de kommer hjem (til mamma og pappa) før jul.
Sjefen har termin i mars, så er vel henne jeg ser mest av gravide rundt meg, men ikke så mye gravid snakk der heller..

Tar mesteparten av gravidpraten her inne:)

Jeg kjenner faktisk ingen som er gravide,
Ellers så er alle rundt meg gravid:hilarious:

Har to venninner som har termin på våren, og to bekjente som er gravide :)

Er bare hun ene venninna som er gravid som vet det enda.

Jeg har flere bekjente som er gravide og 3 nære venninner som er gravide akkurat nå. Ellers har jeg 5 venninner hjemme i permisjon.
Mine 2 nærmeste kollegaer prøver så for alt jeg vet kan de også være gravide. Føler det er noe i drikkevannet.... [emoji13] Ingen vet om meg enda [emoji5]

Vet ikke om noen gravide enda men kan jo dukke opp [emoji5]

Min kollega/venninne har termin i mai og det samme har søskenbarnet mitt :) så det er stas selv om jeg ikke har så mye kontakt med søskenbarnet mitt.

Har ei kollega som er gravid, hun har termin i april :happy:

På jobb har tre kollegaer annonsert graviditetneste år, så her er det skikkelig babyboom! Spent på reaksjonene når jeg også forteller. :)

Back
Topp