gravide i Bergen?

Bandages

Betatt av forumet
Hei. Er 22, bor i bergen og er nå 26 uker på vei:) Noen andre også som har termin i april? Hadde vært kjekt! Er ikke så mange av mine venner som skjønner seg på babysokker og babysnakk! Marthe
 
Jepp, men jeg er bare 16 uker på vei da, og har ikke termin før juni/juli et sted. Litt usikker :)
Jeg er forresten 23 :) Og dette er baby nr 2. Har en på 10 mnd også.
 
Hei Hei :)
er enda kortere på vei jeg da :P 12 uker :) 

Kan bli litt ensomt å være 1 i vennekretsen som får ja :/
Her ventes 3 mann ;)
 
Har termin i midten av April :) Når jeg fant ut at jeg sku bli gravid ble hele bergen med på lasset virket det som. Masse venninner og bekjente,broren til forloveden min sin kone venter i mars, til og med tannlegen min skal ha nå på vårparten x)
Er 27 uker på vei inn i verdens roligste svangerskap, med unntak av et lite rocketroll i magen :P

Eva Therese, 26
 
Heisann!
Er 23 og venter i mars :) Første i nærmeste vennegjeng, så er ingen som "snakker baby" med meg heller.
 
Jeg følger etter i juni, forhåpentligvis litt før termin ;p Bare det er etter black sabbath konserten! Vi skal kaffelere oss i hjel den sommeren :D
 
Jeg bor også i Bergen, men har termin om 4 dager..

Veldig åpen for babysnakk likevel! :D
 
Oooh yes! 
Heller kaffe enn å løpe rundt med en sånn "joggevogn".
kan godt hende folk liker det,men så en dame med det rundt vannet er og det så ikke helt komfortabelt ut, for noen av dem!

Jeg er VELDIG for kaffe også nå! Så kan vi mase baby til det blør i ørene!
Kristen høyskole, ugift og samboer som er katolikk og i tillegg har jeg en sånn derre tatovering, og DET faller ikke i god jord!! 
 
Venter en gutt i april jeg også ca samtidig:-) Har heller ikke mange gravide venner så de flkeste begynner sikkert å bli temmelig lei gravidmaset mitt:-D
 
Hei

Eg er 29år, har ei jente som fyller 2 år neste mnd og venter nr 2 i mars/april.

Litt eldre enn nokon av dere, men eg kan bable masse baby da
 
Så bra!! Da kan vi jo også få til et ordentlig babytreff da! Så vi får mast av oss!! He he
 
Jeg bor i Os, og har termin 6. juni. Jeg er gjerne med på treff om jeg får lov å være med :)

Jeg er 26 år, gift og dette er første barnet vårt. Jobber i barnehage så har vel mange kollegaer som kan mye om små barn og babyer.. men hadde vært kjekt å treffe andre mammaer og :)
 
jeg! jeg! men det vet du jo ;)
også har jeg ikke termin før i juli da... Som flere her sa, så begynte det plutselig å poppe opp babymager overalt på facebook ;)
 
ja det synes jeg er litt stilig!
PLutselig så ble liksom alle gravide! HAHAHA 
Det er jo litt kjekt da, spesielt siden vi ikke sees så ofte!
Nå har dere NULL unnskyldning til å IKKE drikke kaffe med meg. mohahaahaha
 
Jeg er med på kaffe jeg! :D Jeg trenger babyskravling, siden de fleste jeg kjenner bare sitter og nikker, mens de trykker på smartphonene sine når jeg tyter!
 
Herlig!!! :D
Da gjelder det bare å finne en dag som passer :P
 
Eg er heime om dagen, og det passer i grunn best på dagtid, da eg har jenten i bhg. Ellers får eg ikkje sittet og sagt noko omtrent
 
Må jo gå an å få til noe en dag :D Jeg reiser til Lanzarote den 11 februar, så hadde vært gøy og få til noe før det :)
 
Back
Topp