Gravide i Bergen området?

Bkno5689272

Blir kjent med forumet
Er noe gravide her i Bergen området? Hadde Vært kjekt å bli kjent med de som er like lenge på vei, å finne på noe sammen,svømming eller lignende? :) Jeg bor i Loddefjord :) og har dessverre ingen gravide venninner :( termin i april :)

Det er veldig stille her for tiden - kommer sikkert flere inn over helga.. har du sjekket tråden "hvor er folk ifra" her inne?

Hei :) jeg bor på Os, litt utenfor Bergen. Vet det var en gjeng aprilmammaer fra Bergen som møttes og spiste middag i slutten av november. Jeg var på jobb da og kunne ikke være med, men det blir helt sikkert flere slike treff, og da håper jeg også å kunne være med! Er kjekt å møte andre med termin samtidig, også er det veldig kjekt å treffes når alle de små babyene er kommet til verden! :)

Jaaaa jeg vil være med på det også :) alltid ønsket å ha noen å snakke med som er i samme situasjon :)
Å finne på noe nå og etter babyene er komt

Hei!! Jeg bor utenfor Bergen :-) ca 45 min fra Loddefjord! Kjekt å kunne bli kjent med flere gravide!! Termin 19.april!

Er noe gravide her i Bergen området? Hadde Vært kjekt å bli kjent med de som er like lenge på vei, å finne på noe sammen,svømming eller lignende? :) Jeg bor i Loddefjord :) og har dessverre ingen gravide venninner :( termin i april :)

Hei jeg har termin 4 april og bor i Lyderhornslien veldig nermt loddefjord. Hadde vært gøy med treff. Og kanskje trilleturer etter babyene kommer. :-)

Kanskje vi kan Lage en chat og bli bedre kjent? Jeg er litt anonym her inne, så jeg vil egentlig ikke skrive nøyaktig hvor jeg bor her inne ;-) (bor på et lite sted hvor det er lett å bli gjenkjent)

Litt usikker, har bare chattet med en og en av gangen. Kanskje man kan legge til flere i en chat? Jeg kan prøve :-)

Nå har jeg laget en chat og lagt til noen av dere iallfall. Gi en lyd hvis dere ønsker å være med så legger jeg dere til :-)

Jeg bor i sandviken og blir gjerne med på noe :) Svømming høres veldig bra ut. Føler for å få beveget meg litt!

Back
Topp