Gravide bukser

Brukte mye sånne haremsbukser fra cubus sist. Litt joggebukseaktige er de, men veldig behagelige over magen iallefall.

Brukte mye sånne haremsbukser fra cubus sist. Litt joggebukseaktige er de, men veldig behagelige over magen iallefall.
Men de er litt tynn syns jeg, og værtfall no når det er kaldt ute og..
Og jeg er en skikkelig frysepinne :hilarious:

Vanlige bukser funker frem til ettermiddagen. Da må knappen opp:bag:
Har et par joggebukser som er høye i livet som funker fjell:smiley-angelic001 (anbefaler ullbuksa fra Janus som har vært på coop-kupp nå:smiley-angelic003).

Tror jeg er i uke 10 (9+2 med nr 3..) buksene passer fint enda.
Jeg hate gravidbukser, så prøver å unngå det så lenge som mulig.

Mine passer også enda. Bare litt stramme på kvelden. Brukte vanlige bukser frem til rundt uke 20 sist.

Bestilte et par på Zalando i går, så har jeg når det trengs.

I dag kom pakken fra H&M frem og så fornøyd med buksene passet ☺️ Skinny modell så var redd jeg hadde bestilt en str for lite... gleder meg til å bruke de på jobb i morra ☺️ Kjøpt en genser også og om den ikke blir for «drukna» enda så skal den å på i morra

Jeg har begynt å bruke. Får ikke på mine vanlige bukser. Er i uke 10 [emoji4]

Bruker så og si aldri bukser (ikke før graviditet heller) Skjørt og kjoler. Feminint, og føles som å gå i pysj. Passer meg helt perfekt :)
Ellers er gravidtightsen fra Run&Relax helt nyydelig å ha på :)

Begynte med det for mange uker siden :p Såå mye mer behagelig enn vanlige jeans, ugh. H&M passer meg heldigvis fint selv om jeg har litt ekstra, så blir stort sett derfra :) Syns det er så behagelig å gå i :)

Måtte kjøpe meg en mammabukse fra hm i uke 12, da det ble ubehagelig med vanlig dongeribukse. De mammaklærne som jeg hadde på loftet var alt for store rundt magen!:p Må brette ned den strikken over magen for den blir for vid øverst. Gleder meg til de passer ordentlig.

Back
Topp