Gravide bukser

Star1978

Gift med forumet
Assistert-jentene
når begynte dere og gå med gravide bukser?
Jeg er i uke 11 og har bare 1 bukse som passer meg :(
Vil gjerne gå i andre bukser enn joggebukser Og da..
og begynt og tenke på og kjøpe gravid bukse pga magen er så oppblåst og, ser ut som jeg er værtfall 4 -5 mnd på vei :hilarious:

Og bruke mine vandlige dongeri bukser er glemme sak no o_O

Jeg går stort sett i joggebukser, oppblåst som fy. 9+0.
Ja jeg har vært det i mange uker no, så blir mye joggebukser..
men er greit og ha andre enn joggebukser når man feks skal til sentrum eller ut og spise ;)

Jeg fant en H&M med mamma-avdeling i dag, og kjøpte tre nye bukser. Skal bli gått å ha noe mer kledelig å gå i som ikke presser på magen. Jeg har brukt den samme stygge buksa på jobb i to uker nå:yuck: Tenker at jeg har noe å vokse i fremover nå. :happy:

Jeg fant en H&M med mamma-avdeling i dag, og kjøpte tre nye bukser. Skal bli gått å ha noe mer kledelig å gå i som ikke presser på magen. Jeg har brukt den samme stygge buksa på jobb i to uker nå:yuck: Tenker at jeg har noe å vokse i fremover nå. :happy:
Kansje jeg skal ta meg en tur på hm og se, der er vell prisen noe lunde Ok og

Har gått i gravidbukser siden uke 6 eller 7 :hilarious: Ikke fordi jeg har trengt det pga fasong, men fordi jeg ikke klarte de vanlige buksene som kjentes for stramme. Hadde mine liggende i kjelleren fra sist da, så det var ikke så mye jobb å få tak i denne gangen :p

Började med mammabukser for noen dager siden. Är 11+2 idag. Mammabukser tar man på när behovet melder sig! om det er 5 dpo eller i uke 25 spiller ingen rolle! Fruktansvärt å gå i kläder som sitter obehagligt på :confused: Jag liker godt H&Ms mammabukser. Greie priser och deilige å ha på!

Ja, det er sant.
Men jeg har litt overvekt, og alle buksene jeg fant på H&M var "Slim" liksom... :(
Kansje jeg skal ta meg en tur på hm og se, der er vell prisen noe lunde Ok og

Det er ofte skikkelig dårlig utvalg av gravidklær på H&M-butikkene i forhold til hva de faktisk har. Anbefaler å ta en kikk på nettsiden og eventuelt bestille derfra. De har masse fint man ikke får se i butikken.
De har boyfriend-jeans og MOM-jeans og hele pakka :happy: Ikke bare de dritstramme strømpebukse-lignende greiene.
Også kan man returnere varene man ikke vil ha i butikkene hvis man vil :joyful:

Jeg synes buksene på HM er store i størrelsene :/ Kjøpte i 34, og den sittter greit, men litt løs i stoffet. Så at de har 32 på nett, så er nok bedre å bestille derfra ja :)

Sist slutta jeg med dongeribukser allerede i uke 7. Har hatt på leg lengre nå men går helst med bukser med strikk i livet og har egentlig bare ei grei bukse da... ikke turt å gå i mammaavdelingen enda så bestilte på nett i går fra H&M [emoji5] gratis frakt nå [emoji3]

Hmm... er buksene gravide de også? :hilarious:
Neida.. uff, det var bare en spøk fra norsklærer..

Sist begynte jeg med gravidbukser da jeg var 15-17 uker på vei.
Denne gang må jeg nok kjøpe litt tidligere, tror jeg..

Jeg gikk mye i skjørt og kjoler de første ukene etter at buksene sluttet å passe :) nå etter at d ble offentlig kjent at vi skal ha en til, så har jeg begynt med gravidbukser. Er jo sinnsykt mye mer behagelig! Godt å slippe alt som strammer, og føle seg fin :) jeg fant noen veldig fine på HM som jeg bruker litt lange gensere over(synes de har så elendig snitt foran uannsett hvem merke d er). Jeg er så heldig å ha høy livmor, er 13+5, ser ut som jeg er 5-6 mnd på vei sammenlignet med sist [emoji849]

Hmm... er buksene gravide de også? :hilarious:
Neida.. uff, det var bare en spøk fra norsklærer..

Sist begynte jeg med gravidbukser da jeg var 15-17 uker på vei.
Denne gang må jeg nok kjøpe litt tidligere, tror jeg..

Elsker humoren [emoji23][emoji23][emoji23]

Det er ofte skikkelig dårlig utvalg av gravidklær på H&M-butikkene i forhold til hva de faktisk har. Anbefaler å ta en kikk på nettsiden og eventuelt bestille derfra. De har masse fint man ikke får se i butikken.
De har boyfriend-jeans og MOM-jeans og hele pakka :happy: Ikke bare de dritstramme strømpebukse-lignende greiene.
Også kan man returnere varene man ikke vil ha i butikkene hvis man vil :joyful:
Har sett noen kjoler og jeg håper de har i butikkene her, som jeg kan bruke til jul og 60 års dagen til min mor over jul
Syns det er greit og prøve før jeg kjøper det, har brent meg på noen kjøp på nette før med klær så det er det slutt på :p

Har ikke funnet frem gravidbuksene fra sist enda, men har fortsatt bukser jeg kan gå med som ikke strammer. Men når jeg kommer hjem, eller er hjemme er det joggebukser som gjelder. Innimellom blir det også joggebukse på jobb

Har kjøpt 1 gravidbukse på H&M, syns de er greie, til en billig penge. Har ikke funnet frem gravidklærne fra sist enda da. Skal gjøre det når jeg bikker 12 uker tenker jeg.

Eg har to bukser fra vero moda(ser ut som dressbukser, høyt i livet men klemmer ikkje på magen) også bruke eg svarte mamma strømpebukser fra hm behagelig :)

Har kjøpt 1 gravidbukse på H&M, syns de er greie, til en billig penge. Har ikke funnet frem gravidklærne fra sist enda da. Skal gjøre det når jeg bikker 12 uker tenker jeg.

Kjøpte en dongeri gravidbukse der, likte den ikkje Å godt, går med den når alt annet er på vask :p

Back
Topp