Gravide allergier!

Narren

Narren
Da er det bekreftet, gravide meg er plutselig allergisk mot juletre. Aldri vært det før men nå er det tett i naien og kløing i ansiktet når jeg nærmer meg. I tillegg er jeg blitt mye mer sensitiv mot nikkel. På den andre siden tåler jeg plutselig gjær! (mmm lykke!) merkelig hvordan kroppen endrer seg. Noen andre som har merket endringer i allergier?

Rart det der altså..!
Jeg reagerte også på juletreet, men det var kun når jeg tok på det. Fikk utslett på hendene og det klødde endel, forsvant like fort som det kom.
Fikk også utslett av grønnsaksuppe jeg ble servert i barnehagen, fikk utslett på hendene og brystet, blussa opp og klødde veldig. Brått var det borte igjen:-/

Støv! Nyser og snufser i ettkjør. Må vaske hele tiden.

jeg er gravid hele året, men etter jeg ble gravid så har den blitt sterkere :-/ så tar tabletter hver dag... men gått ned på styrken da.

Reagere kraftig m utslett på alle typa hudkrem nu som gravid. Aldri gjort d før, så veldig merkelig

Tålte ikke melk serlig godt før, men etter jeg ble gravid kan jeg drikke så mye jeg vil, nam :D På den andre siden tror jeg også jeg har fått allergi mot juletre, julestjerner, støv etc for går rundt og er konstant pottetett og klistrete i nesen! Er bare tett når jeg er hjemme, på jobben går det helt fint, og så fort jeg kommer hjem blir jeg tett :P allergisk mot huset mitt?

Tålte ikke melk serlig godt før, men etter jeg ble gravid kan jeg drikke så mye jeg vil, nam :D På den andre siden tror jeg også jeg har fått allergi mot juletre, julestjerner, støv etc for går rundt og er konstant pottetett og klistrete i nesen! Er bare tett når jeg er hjemme, på jobben går det helt fint, og så fort jeg kommer hjem blir jeg tett :p allergisk mot huset mitt?

Det er så rart med alle disse hormoner….Jeg elsker ost, melk, yogurt…go hadde ikke problemer før. Jeg bare håper at det skal ikke bli sånn etter fødselse (har bestilt til mannen min et glass kald melk og Roquefort direkt etter fødselse). Og jeg håper at du forsetter med å drikke melk :)

Back
Topp