Graviddrømmene våre

Ble så forbannet i natt når jeg var i drømmeland :hilarious: Første graviddrømmen min! Drømte at jeg skulle på privat UL, og at gyn brukte hele 30 sekund på selve ultralyden, så fikk jeg beskjed at hun måtte hente et annet apparat, hun gikk og kom ikke tilbake:banghead: Gikk for å finne henne og fikk kranglet meg til at timen varte i det minste 30 minutter, og at jeg krevde at noen kom å tok ny ultralyd. For jeg hadde nemlig sett hint av TVILLINGER de 30 sekundene jeg fikk se før det ble borte. Var så sint når jeg våknet i morges at jeg ikke vet hva jeg skulle si eller noe:laughing025

Akkurat våknet fra lur. Jeg drømte jeg fødte. En jentebaby. Ingenting var klart hjemme, hadde ikke satt frem senga hennes en gang. Så måtte begynne å ordne med alt sånt da jeg kom hjem :hungry:
Er sånne drømmer jeg har hatt også, at ungen kommer og ingenting er klart :p Det som har gått igjen i drømmene mine (hadde én før jeg mistet i fjor og én nå) er at jeg er sykt stresset for ammingen. Tror det bunner i at jeg skal ta ks, og har hørt det er vanskeligere å få til amming når man ikke føder naturlig:shy:

Er sånne drømmer jeg har hatt også, at ungen kommer og ingenting er klart :p Det som har gått igjen i drømmene mine (hadde én før jeg mistet i fjor og én nå) er at jeg er sykt stresset for ammingen. Tror det bunner i at jeg skal ta ks, og har hørt det er vanskeligere å få til amming når man ikke føder naturlig:shy:

Be om å få ungen lagt på brystet med en gang etter hen er tatt ut. Da får den ligge der og snuse/sutte i den tiden det tar å bli sydd. Hadde ingen problemer med ammingen etter KS selv om jeg ble adskilt fra ungen i 3 timer pga at det var helg og de hadde ikke bemanning til å følge far og barn til meg på overvåkningen :( Om du har planlagt slipper du forhåpentligvis det og kan ha barnet med deg hele tiden :)

Be om å få ungen lagt på brystet med en gang etter hen er tatt ut. Da får den ligge der og snuse/sutte i den tiden det tar å bli sydd. Hadde ingen problemer med ammingen etter KS selv om jeg ble adskilt fra ungen i 3 timer pga at det var helg og de hadde ikke bemanning til å følge far og barn til meg på overvåkningen :( Om du har planlagt slipper du forhåpentligvis det og kan ha barnet med deg hele tiden :)
Takk for tips! Ja, jeg skal be om det ☺️ Har lest at sånne mor-barn-vennlige sykehus skal gjøre det, så jeg håper de gjør det :) Sånn sett er jeg glad det er planlagt, og ikke haste, for jeg får forberedt meg og planlagt litt, og håper jeg får et bra tidspunkt for ks’et mtp bemanning:smiley-angelic001

Takk for tips! Ja, jeg skal be om det ☺️ Har lest at sånne mor-barn-vennlige sykehus skal gjøre det, så jeg håper de gjør det :) Sånn sett er jeg glad det er planlagt, og ikke haste, for jeg får forberedt meg og planlagt litt, og håper jeg får et bra tidspunkt for ks’et mtp bemanning:smiley-angelic001
St.Olavs er et mor-barn-vennlig sykehus men det gjelder visst ikke fredag, lørdag og søndag pga helgebemanning.. Jeg var så forbanna, og det gikk så veldig innpå meg da jeg ikke var forberedt på det i det hele tatt. Planlagte keisersnitt pleier heldigvis ikke å bli lagt til helg.

Sorry for at jeg spora av tråden :wacky:

Nei fyfela, jeg gir meg ende over :laughing002
Inatt har jeg nesten ikke sovet, kun drømt eller ligger våken pga katten:bag:
Drømte at jeg tok med min onkel istedet for samboer på UL.. ikke nok med det så fant vi da trillinger, men bare to levde:smiley-ashamed008
Er det mulig?!:sour: Jeg tror seriøst jeg er gravid med tvillinger, etter gjentatte drømmer- samt letrozol for å bli gravid:laughing002

Jeg har sånne rare drømmer som skifter fra om til en ny drøm igjen etter hverandre og deretter så husker jeg ikke alle. Snodig :wtf:

Drømte i natt at jeg fikk blod på papiret.. og ble sykt stressa av det.. også drømte jeg at jeg var på et arrangement, og glemte at jeg var gravid og tok et glass hvitvin… :rolleyes:

I dag tidlig drømte jeg at eksen og ei dame hadde hatt sex i gamlesenga mi! Jeg klikket fordi de hadde sølt og griset så inni helvete. Jeg var ikke sint fordi de hadde ligget sammen, men var sint fordi de hadde sølt og griset. Jeg oppsøkte denne jenta. Reiv a med meg ut, skrek og brølte hun i trynet! Jeg skrek blant annet «har dere aldri hørt om å bruke håndkle?», «hvorfor i helvete måtte dere grise så fælt?». Dette dramaet skjedde plutselig ute i all offentlighet. Jeg dro a ned i søla :laughing002 Tvang a med meg bort til senga. Tvingte henne til å ha av sengetøyet samtidig som jeg tok bilder av henne og filmet henne for å sende det til eksen :dance008 Til slutt sa jeg bare at dem måtte kjøpe ny seng til meg :hilarious:

I dag tidlig drømte jeg at eksen og ei dame hadde hatt sex i gamlesenga mi! Jeg klikket fordi de hadde sølt og griset så inni helvete. Jeg var ikke sint fordi de hadde ligget sammen, men var sint fordi de hadde sølt og griset. Jeg oppsøkte denne jenta. Reiv a med meg ut, skrek og brølte hun i trynet! Jeg skrek blant annet «har dere aldri hørt om å bruke håndkle?», «hvorfor i helvete måtte dere grise så fælt?». Dette dramaet skjedde plutselig ute i all offentlighet. Jeg dro a ned i søla :laughing002 Tvang a med meg bort til senga. Tvingte henne til å ha av sengetøyet samtidig som jeg tok bilder av henne og filmet henne for å sende det til eksen :dance008 Til slutt sa jeg bare at dem måtte kjøpe ny seng til meg :hilarious:
Omg :laughing025

I natt drømte jeg at jeg skulle sminke meg og dra på kontoret, men så hadde jeg på meg gammel øyenskygge jeg måtte fjerne. Så jeg lånte noe sminkefjerner fra mamma, men så var det ikke sminkefjerner likevel, men noe til å vaske doen/badet med?! Så måtte skylle øynene med masse vann da, og plutselig var jeg på typ varemessen i Lillestrøm, og der var det fellesbad, og masse nakne gamle ekle menn med ståpi**er i alle mulige fasonger og størrelser. Han ene grep tak i meg og gned seg inntil meg, så ropte jeg til han "ikke ta på meg din mannekjærring" også gikk jeg ut derfra :playful:

Drømte at mannen hadde lastet ned Tinder :hilarious: husker jeg spurte hva han gjør med Tinder på telefonen, og da virket han ikke bekymret i det hele tatt for at jeg hadde oppdaget han. Så istedenfor så presterer han å fortelle meg at han allerede hadde fått 3 matches. Og jeg som ble så forbannet in the moment våknet og var enda sint på han stakkar:wideyed:

Drømte jeg var på do og tørket meg. Og der var det masse blod og et lite blodkoagel på papiret :yuck: Hater slike drømmer!

Tror jeg har sett litt for mye på nyhetene i det siste. I natt drømte jeg at Putin hadde beordret middagsselskap hos meg og storfamilien. Vi var i et stort hus. Før han kom snakket vi om vi måtte rømme mens han spiste, fordi vi var sikre på å bli skutt og drept når middagen var over.. Vi planla fluktruter. Vi skjønte fort at vi ikke klarte å rømme, fordi han hadde med seg så mange vakter. Men det var én som prøvde allikevel, heldigvis en ukjent person for meg. Han løp inn i skogen og ble drept av vaktene. Drømmen sluttet heldigvis før det skjedde noe mer! Det var en lettelse!

Da jeg sovnet igjen drømte jeg at jeg bodde sammen med Martine Lunde og Aleksander. Jeg og Martine byttet på å ha han som kjæreste, vi kastet søppel og ryddet i kjøkkenskap :laughing002 Jeg såg klipp av dem på God Kveld Norge på snap før jeg sovnet i går :wacky:

De drømmene altså :laughing002 I stad drømte jeg at yngstejenta var så hard i magen. Jeg skulle skifte bleie på henne, og i det jeg gjør det ser jeg at rompehullet åpner seg og hun presser ut en stor hodekål :wideyed: :laughing002 Jeg tok den imot, og så presser hun ut en til!! Stakkars jente, hun hadde så vondt :shy: Før jeg sovnet leste jeg et kommentarfelt på FB hvor det stod at mannfolka burde prøve å presse ut en appelsin fra rompa, før de uttalte seg om en kvinnelig fødsel var vond eller ikke :hilarious:

Jeg drømte at jeg bodde i Alta og skulle føde. Måtte sendes med fly til Bodø, men på veien stoppet vi ved et annet sykehus hvor jeg måtte hjelpe til med andre akuttpasienter fordi det var manko på helsepersonell.
Jeg bor på østlandet, men så en snutt fra legevakten i Alta i går kveld før jeg sovnet, det satte visst spor :hilarious:

Jeg drømte at vi var på hytta til svigers (de har ikke hytte), og det var første gang jeg var med dit. Også skulle det være et stort selskap der. Og mannen satt frem noen fat på et bord, så jeg tok det med til stua. Men da ble han sint fordi de skulle stå ute. Da ble jeg sint på han fordi jeg kunne jo ikke vite det. Og syntes det var teit å sette porselensservise ut i kuldegrader. Også var svoger og svigerinne der, og hun syntes ikke jeg skulle bli sint, fordi mannen min og foreldrene hans visste jo hvordan det skulle være på hytta. Også forklarte jeg henne at det var første gangen jeg var på hytta, så jeg visste jo ikke det, og må jo få klare beskjeder da. Jeg var skikkelig sint og irritert :hilarious:

Back
Topp