Gravidbukser

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Siden det nå nesten er umulig å kjøpe bukser for gravide i vanlig butikk så lurer jeg på deres erfaringer!
Ser etter en som er mørk, slim fit og hvor stoffet over magen går hele veien opp og er komfortabel.
Kan være også en type leggings så lenge den ikke er gjennomsiktig.

Siden det nå nesten er umulig å kjøpe bukser for gravide i vanlig butikk så lurer jeg på deres erfaringer!
Ser etter en som er mørk, slim fit og hvor stoffet over magen går hele veien opp og er komfortabel.

Jeg brukte hm sine slim-fit bukser. Satt som et skudd på meg i alle fall :-)

Vil anbefale å prøve alle bukser før kjøp iallefall.

Jeg prøvde 1 bukse på H&M, satt som et skudd. Kjøpte 3 bukser i samme serie, bare i forskjellige farger. Alle hadde samme størrelse. Men alle buksene har heeelt forskjellige på og vidt forskjellig størrelse:bag: var ganske fornøyd med modellen altså men angrer på jeg ikke prøvde alle fargene...

Vil anbefale å prøve alle bukser før kjøp iallefall.

Jeg prøvde 1 bukse på H&M, satt som et skudd. Kjøpte 3 bukser i samme serie, bare i forskjellige farger. Alle hadde samme størrelse. Men alle buksene har heeelt forskjellige på og vidt forskjellig størrelse:bag: var ganske fornøyd med modellen altså men angrer på jeg ikke prøvde alle fargene...
Skulle gjerne gjort det men var i den største byen i fylket og var innom en hel haug med butikker, de med størst utvalg var H&M og de hadde kun tights i min str som var veldig gjennomsiktig, ellers var det kun igjen xs og s i str dessverre, så derfor jeg spør her siden det ikke er å finne i fysiske butikker virker det som :(
Kappahl hadde en bukse i min str (noen som hadde kjøpt på nett og levert den tilbake) men den var veldig mørk på sidene og utrolig lys framme, trenger ikke illusjonen om at jeg allerede er større enn hva jeg er :hilarious:
Veldig synd for hater å kjøpe bukser generelt og vil ikke kjøpe 10 bukser å sende tilbake 8 av dem (om jeg er heldig).

Kjøpt mange gode på bonprix :)

Jeg kjøpte på H&m. Men var ofte utsolgt. Har vmbukser fra str 34- str 38 derfra så man må prøve. Jeg turte ikke å bestille da det kunne bli feil. Med eldste hadde jeg kun 1 bukse og brukte mange av mine gamle med gravid belte fra H&m. Hu er sommerbarn så gikk fint men kjoler også Ford jeg blir så varm når jeg er gravid. Måtte kjøpe flere med nr 2 og merker de tar inn flere bukser på høsten enn de gjør på våren og sommeren.

Ville bare bestilt flere størrelser på HM, og returnert de som ikke passet. HM har gratis retur og sender med returetikett, så det er veldig enkelt :)

H&m er veldig enkle med retur ja. De he ok utvalg på nett så ville bestilt en del derifra og sendt tilbake det som ikke passer

Skulle gjerne gjort det men var i den største byen i fylket og var innom en hel haug med butikker, de med størst utvalg var H&M og de hadde kun tights i min str som var veldig gjennomsiktig, ellers var det kun igjen xs og s i str dessverre, så derfor jeg spør her siden det ikke er å finne i fysiske butikker virker det som :(
Kappahl hadde en bukse i min str (noen som hadde kjøpt på nett og levert den tilbake) men den var veldig mørk på sidene og utrolig lys framme, trenger ikke illusjonen om at jeg allerede er større enn hva jeg er :hilarious:
Veldig synd for hater å kjøpe bukser generelt og vil ikke kjøpe 10 bukser å sende tilbake 8 av dem (om jeg er heldig).
Hvilken str bruker du? Jeg har en med lappen på som jeg ikke brukte i svangerskapet.

Back
Topp