Gravidbukser

Skrapelodd

Blir kjent med forumet
Her i Oslo er alt stengt, så jeg lurte på om noen har noen bukser å anbefale, på zalando eller en annen nettbutikk? Jeg har kjøpt en olabukse med sånn elastisk materiale på magen, men den glir foreløpig bare ned. Så gjerne noe som sitter godt selv om magen ikke er så stor ennå!
 
Her i Oslo er alt stengt, så jeg lurte på om noen har noen bukser å anbefale, på zalando eller en annen nettbutikk? Jeg har kjøpt en olabukse med sånn elastisk materiale på magen, men den glir foreløpig bare ned. Så gjerne noe som sitter godt selv om magen ikke er så stor ennå!

Jeg kjøpte 3 PK tights på Zalando. Og en tights med sving nede. Syns de sitter veldig godt på :)
 
Sniker fra juli. Men hadde kjøpt en gravid bukse på h&m, men denne buksa syns jeg strekte seg en del med tiden og selv den vaskes for å prøve å få den litt mindre i vasken så utvider den seg veldig.

Men selv om den strekker seg ut en del så er den veldig god å bruke da vanlig bukser klemmer nederst på magen
 
Har bare prøvd H&M sine, syns de er greie nok, men opplever de som store i str. Jeg kjøpte i xl, men den utvida seg skikkelig, kjøpte to nye i L og de sitter perfekt.
 
Har bare prøvd H&M sine, syns de er greie nok, men opplever de som store i str. Jeg kjøpte i xl, men den utvida seg skikkelig, kjøpte to nye i L og de sitter perfekt.

Kanskje jeg skulle ha prøvd som deg å gå ned en i strl. Er bare redd for at dem da ikke passer dem meg :wacky:
 
Den jeg har kjøpt er fra HM og den glir skikkelig ned. Kan ikke gå 100 meter uten at den henger nede på rumpa :p tror heller jeg må ha noen som kan trekkes ganske langt opp
 
Kanskje jeg skulle ha prøvd som deg å gå ned en i strl. Er bare redd for at dem da ikke passer dem meg :wacky:

Kjøp to forskjellige str så kan du bare sende tilbake den som ikke passer :)
 
Jeg har hm sine og synes de er dritt. :bag: Utvider seg og føler de holder seg dårlig. Også blir jeg irritert på klesbransjen som har så kule «mom» bukser til ikke-gravide, men så og si bare slim fit til gravide..
 
Jeg har hm sine og synes de er dritt. :bag: Utvider seg og føler de holder seg dårlig. Også blir jeg irritert på klesbransjen som har så kule «mom» bukser til ikke-gravide, men så og si bare slim fit til gravide..

Det registrert eg og når eg var innom HM for å se etter bukser. Alle dongeri/treggings var slim fit :/
 
Jeg har prøvd såå mange, men virkelig ikke vært fornøyd før nåå! Og det er svarte fra HM. Mama treggings til bare 299:)
 

Vedlegg

  • BC38A98C-59B2-46D9-9F42-A4B0DDF5EF5E.png
    BC38A98C-59B2-46D9-9F42-A4B0DDF5EF5E.png
    87,2 KB · Visninger: 28
Jeg har hm sine og synes de er dritt. :bag: Utvider seg og føler de holder seg dårlig. Også blir jeg irritert på klesbransjen som har så kule «mom» bukser til ikke-gravide, men så og si bare slim fit til gravide..


Føler med deg med denne :wideyed: kjøpte meg en sånn gravidbukse i fra hm og den føler jeg utvider seg en god del etter vask. Til tross for at disse buksene i starten var den stoffdelen over buksen litt mer løsere enn hva den er nå, men selv nå som magen har vokst så siger denne stoffdelen litt ned og krøller seg litt. Dette var vell en sånn slim hvis jeg ikke tar feil. Men noen ganger så føles det heller ut som den har veldig mye stretch i seg. Det kan være greit det, men ikke når det blir så mye at det føles ut som enkelte steder på buksen at man bruker nesten en størrelse større. Vet jo at jeg har ikke gått så mye opp i kilo, for bruker cirka samme størrelse før jeg ble gravid som da er S og denne gravidbuksen i samme størrelse. Skjønner meg ikke på alt :oops:
 
Jeg bestilte meg tightser fra Zalando pluss treningstights fra under armour som jeg synes var veldig digg :)
Værre er det med turbukser, alle er nå blitt for små. Går å venter på bukse fra stormberg, men har lest ymse om dem så er ikke så optimistisk. Rart det ikke er flere som lager turklær til gravide :(
 
Har selv fra hm, og signerer de andre over her. Men, nå har jeg en størrelse større enn vanlig da. Men merker likevel at stoffet blir slappere av bruk.

men jeg kjøpte buksene brukt, så jeg gav 10,- pr bukse. Så da føler jeg ikke like hardt på det. :cool:
 
Jeg bestilte meg tightser fra Zalando pluss treningstights fra under armour som jeg synes var veldig digg :)
Værre er det med turbukser, alle er nå blitt for små. Går å venter på bukse fra stormberg, men har lest ymse om dem så er ikke så optimistisk. Rart det ikke er flere som lager turklær til gravide :(
Jeg bruker Bergans Fløyen, den var egentlig kjøpt før graviditet, veldig tøyelig i livet så foreløpig mer enn nok plass (22+1). Vanskelig å si hvor lenge den holder selvfølgelig, men kan strekke den langt ut fra magen :)
 
Jeg bruker Bergans Fløyen, den var egentlig kjøpt før graviditet, veldig tøyelig i livet så foreløpig mer enn nok plass (22+1). Vanskelig å si hvor lenge den holder selvfølgelig, men kan strekke den langt ut fra magen :)
Da skal jeg sjekke ut den, når butikkene åpner igjen. Takk :)
 
Bestilte et par bukser fra zalando, med lengde 34. Er veldig få butikker som selger gravidklær her hvor jeg bor, og de buksene blir veldig korte.
 
Back
Topp