Skrapelodd
Blir kjent med forumet
Her i Oslo er alt stengt, så jeg lurte på om noen har noen bukser å anbefale, på zalando eller en annen nettbutikk? Jeg har kjøpt en olabukse med sånn elastisk materiale på magen, men den glir foreløpig bare ned. Så gjerne noe som sitter godt selv om magen ikke er så stor ennå!

Utvider seg og føler de holder seg dårlig. Også blir jeg irritert på klesbransjen som har så kule «mom» bukser til ikke-gravide, men så og si bare slim fit til gravide..
kjøpte meg en sånn gravidbukse i fra hm og den føler jeg utvider seg en god del etter vask. Til tross for at disse buksene i starten var den stoffdelen over buksen litt mer løsere enn hva den er nå, men selv nå som magen har vokst så siger denne stoffdelen litt ned og krøller seg litt. Dette var vell en sånn slim hvis jeg ikke tar feil. Men noen ganger så føles det heller ut som den har veldig mye stretch i seg. Det kan være greit det, men ikke når det blir så mye at det føles ut som enkelte steder på buksen at man bruker nesten en størrelse større. Vet jo at jeg har ikke gått så mye opp i kilo, for bruker cirka samme størrelse før jeg ble gravid som da er S og denne gravidbuksen i samme størrelse. Skjønner meg ikke på alt