Gravidbukser

Groer

Gift med forumet
Noen som har begynt med gravid bukser enda?
Er bare 4 uker på vei + en dag eller to, men er virkelig ubehagelig med vanlige bukser allerede. Begynte ikke sååå tidlig de 2 første svangerskapene (ikke før rundt uke 12-14), men magen er oppblåst og øm nå

Noen som har begynt med gravid bukser enda?
Er bare 4 uker på vei + en dag eller to, men er virkelig ubehagelig med vanlige bukser allerede. Begynte ikke sååå tidlig de 2 første svangerskapene (ikke før rundt uke 12-14), men magen er oppblåst og øm nå

Jeg er oppblåst fra tid til annen, men mamma viste meg et triks. Sett en strikk fra hullet til knappen. Da strammer den ikke like mye :) funker for meg i allefall.

Begynte ganske tidlig sist hvertfall. Så ingen grunn til å gå med ubehagelige bukser:)

Buksene mine er strammest om kvelden, og da går eg som regel i joggebokse heime :happy: men gleder meg til å kunne handle mammaklær..litt stas synes eg :happy:

Har kjøpt meg ett par mammatights på hm som jeg bruker på kvelden:)
På jobb får jeg bruke private bukser nå fordi uniformbuksa er stiv og trang allerede..
6+4 nå:)

Jeg har gått ned mye i vekt de siste månedene. Så har heldigvis litt rom å fylle :P

Har uniform, så må nok ha en herlig gravidbukse derfra etterhvert. Må bare holde det hemmelig til jeg absolutt ikke får plass i de vanlige lenger. :-P

Går i pysjbukse døgnet rundt så lenge jeg er hjemme ;)

Bruker fortsatt mine egne bukser, men nå åpne de når jeg sitter ned etc ;)
Så fort jeg er hjemme, så får jeg på meg en joggebukse eller pysjbukse ;)

Tok faktisk på meg gravid leggings nå, kjøpt på HM :)
De var super gode :)

Har ikke begynt enda, men begynner å bli oppblåst, så er ikke alltid like behagelig å ha på vanlig bukse.

Jeg har på super stretchy jeans fra BikBok! De er himmel. Får ikke på meg noen av de andre bruksene mine fordi jeg er så oppblåst :eek:

Fortsatt god plass i de vanlige buksene, så håper jeg kan vente en stund til jeg tar frem gravidbuksene. Tror jeg begynte i uke 14 sist med gravidbukser.

Back
Topp