Gravidbukser

-Bambino-

Gift med forumet
Aprillykke 2016
Sommerfuglene
Mulig det har vært en tråd angående dette tidligere her, men scrollet og scrollet nedover og fant ingenting.... Lurer bare på om dere finner bukser dere som har litt ekstra å bære på fra før... Jeg har vært på hm for eksempel å sett, men buskene der passer ikke meg... De er jo knøttsmå og kun slimfitbukser, og da passer de iallfall ikke...

Har sett på nettet, men mister litt motet... :(

Ellos.no og Laredoute har mye fine bukser. Man må bare sjanse litt og kjøpe, og heller bytte hvis de ikke passer.

Jeg har 42/44 i bukser, og fant mange fine på Ellos som sitter bra. :)

Har sett litt på zalando, men må se litt mer... Jeg må ha helt opp i 44/46 i bukser og synes det er vanskelig å finne noe som passer...

Topper og lignende er mye enklere :)

Ser de har fått mammaklær på Zara. Tenkte å bestille noen derfra. Vet ikke hvordan de er i størrelsen - ser de har S, M og L.

Fornøyd med hm, kjøpt to i str 42, kunne nok hatt 40 nå, men er greit å ha litt vokseplass :) god stretch i de :) tror de gikk opp til 46 i str.

Akkurat kjøpt min første bukse, noe så behagelig!! Helt annen verden med en gang :-) hadde mange fine på hm, i ulike str :-)

Jeg har kjøpt noen bukser på cubus. Ikke dongri. Men de er utrolig gode, er ikke gravidbukser, men jeg bruke de igjenom hele svangerskapet sist :)

Ser at de innimellom har større størrelser på hm også, men de er ofte borte... Ser nesten litt ut til at de største størrelsene forsvinner først...

Lindex har fina byxer . Ellos har men eg vet Ej angående størrelse på ellos. Tenkte faktigst om å bestilla några.

Sett litt i dag, men ikke greid å bestemme meg... Må vel bare bestille og så får man heller sende tilbake om det inne blir bra... Mange nettbutikker som har fine ordninger hvor man ikke trenger å betale porto for retur av varer :)

Jeg har ikke kjøpt gravidbukser enda, holder meg til litt løse stoffbukser og så er jeg veldig fornøyd med Bikbok sine superstretch-bukser. Har egentlig alt for mye hofter og lår til at Bikbokbukser passer meg men superstrech er kjempegode. Har slutta å bruke high waist, men de som er lavere i livet passer veldig fint nå :)

Jeg har ikke kjøpt gravidbukser enda, holder meg til litt løse stoffbukser og så er jeg veldig fornøyd med Bikbok sine superstretch-bukser. Har egentlig alt for mye hofter og lår til at Bikbokbukser passer meg men superstrech er kjempegode. Har slutta å bruke high waist, men de som er lavere i livet passer veldig fint nå :)

Jeg er ikke så glad i slike stoffbukser... Føler meg bare større i de... Har et par floyd bukser... Regner med det er de du snakker om? Superstrechy og de får jeg også på meg til tross for mye hofter og rumpe :) men de har begynt å bli litt ubehagelige over magen...

Jeg bruker sjeldent dongeri bukser, men fikk en gravidtaits av ei venninne, som var kjøpt på hm.. Knallgod, beste jeg har på meg

Ja det jeg også har sett... De fleste går til str 44, noen en str større, men når de har skinny og superskinny fasong hjelper det ikke meg om de går opp til str 46... Og som regel er det også kun et par i de str og den forsvinner fort...
Hjelper ikke å bare gå opp i str. fordi de er skinny. Da blir de for store i livet....

Jeg er ikke så glad i slike stoffbukser... Føler meg bare større i de... Har et par floyd bukser... Regner med det er de du snakker om? Superstrechy og de får jeg også på meg til tross for mye hofter og rumpe :) men de har begynt å bli litt ubehagelige over magen...

Sikkert noe av det samme ja. Er veldig glad for de jeg har som er lave i livet, selv om jeg egentlig vil at de skal være litt høye. Men med lavt liv så slipper jeg den stramminga over magen :)

Ja det jeg også har sett... De fleste går til str 44, noen en str større, men når de har skinny og superskinny fasong hjelper det ikke meg om de går opp til str 46... Og som regel er det også kun et par i de str og den forsvinner fort...
Jeg har kjøpt to bukser på hm med sleng. Hater skinny buksene :-)

Back
Topp