Gravidbukser

Syns dere str er mindre på hm sine gravidklær altså? Isåfall er jeg fornøyd, siden jeg måtte gå ned i str når jeg kjøpte et par bukser! Hurra! Betyr jo isåfall at jeg har gått ned litt i det siste, noe jeg ikke er lei meg for! Har litt kilo fra sist svangerskap, så håper å holde vekten der den er dette svangerskapet!:)
Jeg må gå opp en str på h&m sine klær kontra Lindex og Kapphal ja, og det irriterer meg. :p

jeg kjøpte joggebukser på cubus, men var veldig fornøyd med mammaklærne på sist jeg var gravid, har enda ikke vært på shopping av mammaklær, da jeg ikke har noe mage enda :)

jeg kjøpte joggebukser på cubus, men var veldig fornøyd med mammaklærne på sist jeg var gravid, har enda ikke vært på shopping av mammaklær, da jeg ikke har noe mage enda :)
Ikke så mye mage, men litt oppblåst og kjenner at buksene klemmer litt nye rundt magen likevel. Deilig med noe som ser fint ut, men ikke strammer :-)

Jeg kjøpte på H&M i dag: superskinny grå jeans i str 44. 42 passet, men tok en større så den skal vare litt lengre. Måtte uansett gå opp str.

Back
Topp