Gravidbukser

Malvinka

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Julibarna 2019
Idag var jeg på HM og prøvde gravidbukser. Overrasket over utvalget og hvor fine og billige de er. Jeg er glad i jeans med bootcut, og det er for tiden vanskelig å finne siden slim er inn, men på HM hadde de 3 forskjellige og alle var veldig fine og satt supert på. Jeg var først litt skeptisk siden jeg forventet at "mammaklær" ikke skulle være sexy :-)
Kjøpte bare en for å teste, men blir nok flere snart :-)
Var også innom kapphal, men fant ikke noen mamma klær der, litt usikker på om de har

Kapphal har ikke mammaklær i det heletatt... lindex har I utvalgte butikker og på nett. Jeg har også vært på klesjakt i dag. Endte med at jeg ble så sint at jeg måtte gå ut av hm.

Kapphal har ikke mammaklær i det heletatt... lindex har I utvalgte butikker og på nett. Jeg har også vært på klesjakt i dag. Endte med at jeg ble så sint at jeg måtte gå ut av hm.
Uff da. Kan jeg spørre om hva som var galt på HM?

Har kjøpt litt på hm før . Fantastisk gode bukser. Måtte gi dei til ei venninne siden eg ikkje klarte og legge dei bort etter eg var gravid . Noen brukte eg over 1 år :p hehe skal og kjøpe meg nye snart tenker eg :)

Jeg har kjøpt flere mammabukser på HM, og er superfornøyd :-) har ikke brukt annet de siste 4 ukene!

Uff da. Kan jeg spørre om hva som var galt på HM?
Det er bare det at jeg er litt større enn gjennomsnittet og mamma klærne på hm er litt mindre i str enn i dameavdelingen og loggavdelingen. Da går jo alle de store str først, så hvis du skal ha noe I xl må du være der når de pakker ut varer omtrent. Samtidig fant jeg ikke en eneste joggebukse i hele butikken som ikke satt som pølseskinn.

Det er bare det at jeg er litt større enn gjennomsnittet og mamma klærne på hm er litt mindre i str enn i dameavdelingen og loggavdelingen. Da går jo alle de store str først, så hvis du skal ha noe I xl må du være der når de pakker ut varer omtrent. Samtidig fant jeg ikke en eneste joggebukse i hele butikken som ikke satt som pølseskinn.
Ja jeg merket at størrelsene var små. Jeg måtte opp en størrelse for å få noe som passet. Det er kjedelig når man ikke passer inn i A4 boksen :-(

Ja jeg merket at størrelsene var små. Jeg måtte opp en størrelse for å få noe som passet. Det er kjedelig når man ikke passer inn i A4 boksen :-(
Det er det. Spesielt når mange av klærne ikke går lenger enn til L og jeg har kjøpt L og XL til vanlig

Ja det er litt irriterende med de størrelsene!

Zalando og ellos har ihvertfall en del klær som går opp til størrelse 46 / 48. Blir nok å bestille en del klær fra nett. Zalando har en haug med fine topper og kjoler, det var ikke HM gode på.

Jeg hadde samme problemet da jeg var høygravid sist. Måtte opp i 46 i bukser da, er 42 til vanlig. Og alle steder var det kun s og m. Trøstet meg litt med at min str tydeligvis var populær, siden den alltid var utsolgt.
Men det man kan gjøre er å be de bestille inn og så få lagt av klær i din str når de kommer. Evt bestille på nett. :)

Eg syns hm sina byxer e goe. Ska ut å køpa fler eg. Lindex har og mamma klær

Burde gå høyere i str uansett. Men hverfall når det er gravid kler! Er nesten umulig og finne "vanlige" kler som er behagelige over magen og passer resten av kroppen.
Det er sant det. Hm er ikke spesielt flinke på det der med str. Jeg endte opp med å kjøpe ei joggebukse i herreavdelingen på cubus. Den strammer ikke over magen. Kjøpte pysjbukse I dameavdelingen også, men vet ikke om jeg tør å gå ut med den.

Jeg hadde samme problemet da jeg var høygravid sist. Måtte opp i 46 i bukser da, er 42 til vanlig. Og alle steder var det kun s og m. Trøstet meg litt med at min str tydeligvis var populær, siden den alltid var utsolgt.
Men det man kan gjøre er å be de bestille inn og så få lagt av klær i din str når de kommer. Evt bestille på nett. :)
Ender vel opp med å bestille på nett jeg også. Selv om jeg ikke liker å gjøre det.

Det er sant det. Hm er ikke spesielt flinke på det der med str. Jeg endte opp med å kjøpe ei joggebukse i herreavdelingen på cubus. Den strammer ikke over magen. Kjøpte pysjbukse I dameavdelingen også, men vet ikke om jeg tør å gå ut med den.
Hadde flere herre joggebukser fra Cubus sist svangerskap :p hehe

Jeg har også kjøpt mammabukser på H&M, og de er behagelige å ha på og er faktisk ganske kule på.

Jeg kjøpte et par mammatightser på hm i dag. De var veldig behagelige. Føler jeg blir så klam mellom beina av å gå med olabuksestoff nå :-p

Syns dere str er mindre på hm sine gravidklær altså? Isåfall er jeg fornøyd, siden jeg måtte gå ned i str når jeg kjøpte et par bukser! Hurra! Betyr jo isåfall at jeg har gått ned litt i det siste, noe jeg ikke er lei meg for! Har litt kilo fra sist svangerskap, så håper å holde vekten der den er dette svangerskapet!:)

Back
Topp