Gravidbukser

HappyogOlagutten

Elsker forumet
*MIA*
Noen tips til hvor jeg finner bukser hvor det ikke er stoff opp til puppa?
Kjøpte 2 på hm mn de er jo ikke beregnet på de første månedene. Er så kjedelig for de vanlige buksebe mine er stramme på magen.

Er bare å brette ned kanten. Det gjorde jeg sist. Fikk også tak i en olathights på hm sin mammaavdeling uten stoff som var veeeldig lav i livet

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Nei det syns jeg ikke er noe fint også er d klumpete.....er ute etter med mindre stoff over magen. Hadde jeg vært i bedre form hadde jeg sydd selv...;)

Kanskje ellos har noen? Har ikke prøvd dem selv, men hørt andre har likt dem :-)

Jeg bruker foreløpig vanlig bukser,men di strammer mye. Da er løsningen å feste et hårstrikk i knappehullet, og deretter hempe den fast i knappen. Så bruker jeg lange topper over så d ikke synes :p

Jeg prøvde slike med lav kant når jeg gikk med nr 2, men jeg synns de strammet så fælt over blæra at det ble ubehagelig :-P så jeg brukte kun vanlige og brettet ned kanten i starten der hvor kanten var for rom for magen.. men overaskende nok så var kanten passe på noen modeller (veldig strechy da) så om de jeg har etter det ikke blir nok, så blir det nok kun med høy kant denne gang :-P

Nå går det i joggebukser og treningsbukser, hvor jeg bretter ned lnningen foran en hakk.... har bare 1 vanlig bukse med knap foran (da bruker jeg hårstrikk) de andre buksene mine er slike highwaist -bukse. Og de er umulige å bruke nå :-P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg fikk to stk gravidbukser i posten fra H&M i går, i motsetning til flere her så liker jeg godt stoffet over magen, det varmer så godt. Nesten som jeg er glad for at det blir et vinter-svangerskap hehe. Buksene satt uansett utrolig fint på meg, er så glad for at de har litt kule og skinny modeller. Ellers går jeg mye i skjørt og strømpebukse, veldig behagelig :)

Hadde det vært noe med det som ligner en tubetopp som man kan ha begge veier over buksekanten for å skjule at man ikke lukker buksa helt igjen?

Mener jeg hadde det under sist svangerskap.

Back
Topp