Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den jazzbuksa så kjempe digg ut da, fikk lyst til å ønske meg sånn til julKan forresten også anbefale jazzbuksa fra only play, er hekt vanlig bukse og koster ikke så mye på nettbutikkene til Nelly eller Zalando. Den har liv du kan brette opp, kan kjøpes i vanlig størrelse og sitter helt fantastisk! Jeg hadde fra før av, men har kjøpt en til (foreløpig). Den ser faktisk ganske bra ut på ogsåEr noen vanlige butikker som har Only-klær som tar den inn
![]()
Jeg klagde på tilbakemelding til Stormberg da jeg bestilte gravidjakke der, at man ikke fikk prøve i butikk. Skrev at gravide har det nok tungt om man ikke måtte kjøpe og prøve hjemme for så å må returnere om den er feil og bestille på nyttH&M sine MAM strech bukser
Er på leit etter en rimelig og grei utebukse/skallbukse til å være ute i... vet stormberg har, men syns ikke kvaliteten på stormberg er noe særlig. Får ikke prøvd fysisk i butikk, så må evt bestille på nett. Er det andre plasser de selger gravide uteklær?