Gravidbukser, hvilke er gode?

Ups

Blir kjent med forumet
Snart på tide og finne noen bukser med litt mer plass til bolla. Noen som har tips?

Er ingen nettshopper når det gjelder klær, liker å prøve først.

Følger denne tråden. Har ingen gravidklær og holder på å bli gal! :D

• Liker
Reactions: Ups
Favoritten er en gravid-dressbukse fra Asos.

• Liker
Stormberg!!!!
Fantastisk kunne-ikke-klart-meg-uten bukse. Litt dyr, men jeg har kjøpt to som jeg skifter mellom. Ellers går det i tights og tunika fra H&M om jeg må "pynte" meg.

• Liker
Sniker fra februar, jeg har prøvd ut flere gravidbukser men følte ikke at noen satt noe godt. Alle sammen er jo så fryktelig lave i livet.
Endte med at jeg gikk over til mine vanlige bukser og festa heller en hårstrikk i livet :)
Eneste gravidbuksa jeg har vært fornøyd med er skallbuksa fra stormberg :)

• Liker
Kan forresten også anbefale jazzbuksa fra only play, er hekt vanlig bukse og koster ikke så mye på nettbutikkene til Nelly eller Zalando. Den har liv du kan brette opp, kan kjøpes i vanlig størrelse og sitter helt fantastisk! Jeg hadde fra før av, men har kjøpt en til (foreløpig). Den ser faktisk ganske bra ut på også :D Er noen vanlige butikker som har Only-klær som tar den inn ;)

Kan forresten også anbefale jazzbuksa fra only play, er hekt vanlig bukse og koster ikke så mye på nettbutikkene til Nelly eller Zalando. Den har liv du kan brette opp, kan kjøpes i vanlig størrelse og sitter helt fantastisk! Jeg hadde fra før av, men har kjøpt en til (foreløpig). Den ser faktisk ganske bra ut på også :D Er noen vanlige butikker som har Only-klær som tar den inn ;)
Den jazzbuksa så kjempe digg ut da, fikk lyst til å ønske meg sånn til jul ;)

HM er jo nesten den eneste fysiske butikken som selger gravidklær.. men jeg er ikke kjempe fornøyd med alle modellene dems. Min favoritt fra HM er super skinny high rib buksen, fins i grå og mørk blå. God stretch og sitter godt på! :-)

Jeg har likt hm sine bukser frem til nå, den stopper jo midt på magen, og jeg blir så kvalm av at de presser inn i sne voksene magen :P haha. Får bo i joggebukse eller kjole/strømpebukse frem til mars ;) kan ellers anbefale Cubus sine jule-onepiece, den er sykt digg til hjemmebruk :D

H&M sine MAM strech bukser :D

Er på leit etter en rimelig og grei utebukse/skallbukse til å være ute i... vet stormberg har, men syns ikke kvaliteten på stormberg er noe særlig. Får ikke prøvd fysisk i butikk, så må evt bestille på nett. Er det andre plasser de selger gravide uteklær?

H&M sine MAM strech bukser :D

Er på leit etter en rimelig og grei utebukse/skallbukse til å være ute i... vet stormberg har, men syns ikke kvaliteten på stormberg er noe særlig. Får ikke prøvd fysisk i butikk, så må evt bestille på nett. Er det andre plasser de selger gravide uteklær?
Jeg klagde på tilbakemelding til Stormberg da jeg bestilte gravidjakke der, at man ikke fikk prøve i butikk. Skrev at gravide har det nok tungt om man ikke måtte kjøpe og prøve hjemme for så å må returnere om den er feil og bestille på nytt :confused: Fikk til svar at man kunne få butikk til å bestille inn i noen størrelser og prøve der før man kjøpte. Så da vil jeg tro at man kan det og så får man håpe kundeservicen er god i butikk ;)

Back
Topp