Gravidbukse

Poteten

Glad i forumet
Huff, jeg var så dum at jeg prøvde en gravidbukse fra sist svangerskap, og det Var deeeeilig!! Komme sikkert til å flytte inn i de allerede... Flere som så vidt har begynt med det?

jeg har begynt å gå i di gravid tights. jeg er så oppblåst. di andre buksene mine har begynt å bli for stramne.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

hvor langt du er på vei?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er 9+2 uker, buksene har vært stramme lenge, men jeg syns egentlig det er for tidlig å gå med gravidklær, det føles så avslørende ;)

Har enda god plass i de vanlige klærne mine. Tør ikke å prøve gravidbuksa fra sist enda, for jeg vet at jeg blir solgt når jeg prøver den ;)

hehe, er det som er problemet, de er så fantastisk gode å ha på :)

Ja de er det :) satser på å ta den fram når jeg kommer hjem fra ferie i september en gang. Nekter før jeg er over de 12 første ukene ;) husker ikke når jeg kjøpte de forrige gang, men det var vel mellom uke 13 og 15 vil jeg tro..

Har gitt vekk alle gravidklærne, så det problemet slipper jeg...

Er bare 8 uker på vei, så ikke hatt behov for noen gravid bukser ;) men jeg skifter fort til tights og andre gode bukser når jeg kommer hjem fra jobb ;) blir oppblåst på kvelden. Men tror jeg sikkert var over 4 mnd på vei sist før jeg var stor nok til gravidbukse. Fikk seint mage.

Fra nå blir det bare gravid bukse og gravid tights. Har vært ute i dag å kjøpt inn. Og jeg som bare er 7 uker på vei:-/ er så oppblåst og har sikkert lagt på meg litt siden jeg spiser hele tiden. Men det føles iallfall herlig! :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jeg tror jeg kjøpte i uke 15 sist, men nå hadde jeg litt ekstra fra før, i tillegg til at jeg er skikkelig oppblåst :/
Må prøve å gå med litt vanlige bukser også, så jeg. Ikke blir avslørt :)

Har ikke begynt, men brukte det nesten ikke sist heller, før på slutten.. Hadde ikke så stor mage..:)

Jeg har måttet slutte å gå med vanlige bukser og shorts, fant fram gravidbukser fra sist, men viser seg at det bare er en som ser bra nok ut til å brukes på jobb :p så har vært og kjøpt en til på H&M. Sist syntes jeg det var stas med gravidklær, nå kjenner jeg at jeg helst vil slippe, misliker å måtte bruke penger på klær som skal brukes så kort.. Så i dag har jeg vært å kjøpt en bukse med strikk i livet og 2 deilige lange vintertunikaer, som er vanlige klær, men allikevel romslige :)

Hvor får man tak i de beste gravidbuksene da? Jeg brukte ikke det forrige gang, bodde i joggebukser, men denne gangen vil jeg ikke flytte inn i joggis..

Hvor får man tak i de beste gravidbuksene da? Jeg brukte ikke det forrige gang, bodde i joggebukser, men denne gangen vil jeg ikke flytte inn i joggis..
hennes har kjempe gode mamma tightser for 99 kr stk. dem har å masse annet fint:)

Jeg er 10+5 og fikk med min første gravid bukse i dag. Utrolig herlig... Følte jeg kunne sitte igjen uten å føle ubehag. Har blitt mye tights i det siste For å si det sånn :)

Jeg har shoppet masse, 2 bukser, 2 shortser, 2 tightser, 1 genser og 4 topper (samt to amme BHer. Har ikke brukt noe enda, går bare i kjoler...

Back
Topp