Gravidbukse

Grisaiboka

Glad i forumet
De siste par dagene har jeg vært så oppblåst at jeg tror vinden skal ta meg støtt og stadig... Så jeg vurderer å spandere på meg et par nye bukser, men er det veldig dumt? Kommer jeg til å vokse fra de veldig fort? Dette kan jeg ingenting om...

Ikke nødvendigvis:) Noen bruker samme klær hele graviditeten:) Jeg brukte mine vanlige jeans, jeg.. Meen, knappen fikk jeg jo ikke igjen, så kjøpte ett sånn lite belte man fester i knappen og i en spenne på buksa:) Fungerte supert:) ellers er gravidbukser utrolig behagelige, men ofte dyre.. Uansett en god investering da du kan bruke de etter fødsel også:) er ikke alle som får flat mage på noen mnd, så det er fullt mulig å bruke de lenge:)

H&M har jo noen fine, men det fungerte ikke for meg, jeg er lang og buksene ble ALT for korte :(
(172 cm og 34" bukselengde.)

Jeg kjøpte på h & m sist svangerskap (jeg er 174 cm). Men har sett de har en del på ellos.no og noen andre nettsider!

Jeg har å kjøpt på hm! Å jeg er 180 cm så sokkelesten... Reagerte aldri på at de var korte!

Ellers så brukte jeg mye tights... Klippet bare over strikken når de ble for trange!!:-/

http://mamalicious.no/ maaasse fint! Og en del billige bukser:) Der er det i tillegg 7 andre butikker du kan handle fra samtidig;)

Mamalicious har mye fint ja:)

Jeg synes hm sine var ubehagelige! Den magegreia var så stram lissom... Men de fra http://mamalicious.no/ satt fantastisk bra på!! :D Brukte også litt joggebukse (endel i starten) og mye tights! :)

Jeg må ha vært uheldig! Jeg liker ikke bukser med sleng, da. Vil helst ha de slim hele veien. Også måtte jeg ha str. 34 de med stretch, det kan være at buksebena blir lengre om man går opp i str. Slimfit-buksene er sikkert korte i utgangspunktet...

Titta på mamalicious-buksene med alle var jo utsolgt! Dårlig..

H&M har jo noen fine, men det fungerte ikke for meg, jeg er lang og buksene ble ALT for korte :(
(172 cm og 34" bukselengde.)
Jeg prøvde mange forskjellige modeller der, noen var kortere enn andre men fant flere fine modeller i 34 :-) kanskje litt varierende utvalg?

Jeg kjøpte en, kan si den var veldig trang nede på bena, kjøpte slim

Gravid mens termin 15.11.13
Jentegull 10.10.09

Ja, det vil jeg si:) De billigste kan enten være helt uten stretch eller med alt for mye, så les på hvilket stoff det er :) Jeg tar min vanlige str i stretch og ett nr større i de som er uten:)

Back
Topp