Gravidbilder

• Trådstarter Trådstarter Wardruna
  • Opprettet Opprettet
Ja, de var veldig fine :)
Nå er vi på vei til fotografen.. Gruer meg jeg. Føler ikke jeg har stor nok mage til fine bilder heller..

Ja, de var veldig fine :)
Nå er vi på vei til fotografen.. Gruer meg jeg. Føler ikke jeg har stor nok mage til fine bilder heller..
Lykke til! :) De er eksperter på jobben sin, så jeg tror de vil gjøre så du blir fornøyd! (Eller jeg håper de gjør det!!) :) :) Kos deg!

Lykke til! :) De er eksperter på jobben sin, så jeg tror de vil gjøre så du blir fornøyd! (Eller jeg håper de gjør det!!) :) :) Kos deg!

Håper virkelig det. Skal dit til uka å se, så krysser fingrene.
Når fotografen får en til å kaste klæra er man ihvertfall komfortabel nok :p

Oi!! Shit! Ja, da må jo noe bli bra! ;)

Fotografen fikk oss til å kaste klærne og :p vi er frem og tilbake om vi skal nå. Føles unaturlig å smile og da blir jo bildene triste :p

Helt utrolig hva som blir naturlig
Jepp! Fikk sjokk selv.. Har veldig lyst da, men spørs om hun har tid. Dette er hobby hun driver med :) jobber som bhg fotograf nå, men skal høre. Hun var student når hun tok de bildene

I dag har vi vært å sett på resultatet. Det var noen jeg blei fornøyd med i det minste, og ett både jeg og mannen forelsket oss helt i.
Da kan det virke som jeg kommer til å henge naken på veggen :p ikke noe ansikt da, kun magen som synes. Veldig smakfullt og litt kunstnerisk over bildet. Love it!
Dere får se når jeg får det i hus om en stund, har ikke bestilt noe enda, og har ikke bildene digitalt selv.

Back
Topp