Gravidbilder

• Trådstarter Trådstarter Wardruna
  • Opprettet Opprettet
W

Wardruna

Guest
Jeg synes vanligvis at gravidbilder er ganske kleint.. Jeg har vunnet fototid i et fotostudio og skal dit på søndag.
Har så lyst på smakfulle bilder som jeg faktisk kan være litt stolt av, ikke sånne som jeg føler blir tacky og vil gjemme vekk..
Noen som har inspirasjon til meg? Ikke sånn "mannen holder rundt deg og lager hjerte på magen din" opplegg.. Skal både ta aleine og med mannen, og må inrømme at jeg gruer meg. Ikke glad i å stå forran kamera!

Jeg så ei på Facebook hadde tatt et kjempefint bilde. Med lyset på henne, kunne vi bare se henne som en skygge i profil, og bakgrunnen var lys. Hun hadde klær på, og magen var veldig synlig. :) samboeren mente vi måtte få til et sånt bilde selv! :)

Jeg så ei på Facebook hadde tatt et kjempefint bilde. Med lyset på henne, kunne vi bare se henne som en skygge i profil, og bakgrunnen var lys. Hun hadde klær på, og magen var veldig synlig. :) samboeren mente vi måtte få til et sånt bilde selv! :)

Jeg har snakket litt med fotografen, og vi skal ta skyggebilder :) Det synes jeg er veldig smaksfult!

Jeg har snakket litt med fotografen, og vi skal ta skyggebilder :) Det synes jeg er veldig smaksfult!
Det høres bra ut! :D Håper du deler med oss! :) :) Si gjerne i fra hvis du finner på noe annet smakfullt også! :)

Det høres bra ut! :D Håper du deler med oss! :) :) Si gjerne i fra hvis du finner på noe annet smakfullt også! :)

Vi får se an resultatet :p Leiter og leiter etter inspirasjon, men det er så utrolig mye likt..

Vil gjerne se bildene :) Jeg har generelt vært skeptisk selv. Gjorde det ikke sist, men nå som det sannsynligvis er siste gangen så har jeg jo litt lyst til å forevige det likevel. Kanskje ikke ha det digert på veggen da...

Vil gjerne se bildene :) Jeg har generelt vært skeptisk selv. Gjorde det ikke sist, men nå som det sannsynligvis er siste gangen så har jeg jo litt lyst til å forevige det likevel. Kanskje ikke ha det digert på veggen da...

Det skal mye til for at de havner på veggen her også :p

Jeg kan legge inn noen av våres bilder om du vil :) det fra uke 33 med N

Var det meningen å legge de ut på åpent forum? Tenkte siden du er opptatt av anonymiteten din..
Oi så ikke at det var på åpent jeg :O

Back
Topp