gravidbilder

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
Tok dere bilder hos fotograf (eller andre fine) i graviditeten?
Noen som vil vise sine?

Nei, dessverre. Bare vanlige, kjedelige bilder her..

Neh.. Skulle gjerne hatt fine bilder, men med alle mine strekkmerker og alt for mange ekstra kilo var det ikke aktuelt...

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3

Syns det var fint jeg:-)

Pappa som tok noen bilder:-) er morsomt å se åssen en så ut! Jeg hadde masse, masse væske i kroppen, så dobbelt så stor ut:-/ her har jeg tatt bilde av bilde, derfor det skinner litt.

To uker før fødselen var jeg og tok bilder... Proppfull av svangerskapsforgiftning og mange kilo ekstra vann i kroppen ble noen av bildene meget merkelige! Forstår enda ikke helt at jeg såg så svær ut! æææ! Menmen, minner er minner, og så får det så heller være om man var stor. Dette er mitt favorittbilde fra shooten :)

Vedlegg

• 554367_10151245393658269_329448375_n.jpg
    554367_10151245393658269_329448375_n.jpg
    23,3 KB · Visninger: 62
Så fint:-) Og så diger mage du hadde;-)

To uker før fødselen var jeg og tok bilder... Proppfull av svangerskapsforgiftning og mange kilo ekstra vann i kroppen ble noen av bildene meget merkelige! Forstår enda ikke helt at jeg såg så svær ut! æææ! Menmen, minner er minner, og så får det så heller være om man var stor. Dette er mitt favorittbilde fra shooten :)
Nydelig:-)

Jeg var å tok noen bilder hos fotograf og selv om jeg følte meg både tung og rar,ble jeg utrolig fornøyd med bildene.Gøy å se tilbake på nå og må innrømme at jeg savner magen min noen dager :)ImageUploadedByBV Forum1369410301.800392.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Wow! Flotte er dere!!

Bolla mi i uke 36+5 <3

Vedlegg

• 36+5.jpg
    36+5.jpg
    41 KB · Visninger: 26
Back
Topp