Gravidbilder? Antrekk?

Frumommy

Forelsket i forumet
Snøfnuggene 2018
Noen som har tenkt til å ta gravidbilder av seg selv iløp av høsten? Har sett så mange fine bilder på instagram. Vurderer å bestille slike gravid kjoler fra ebay. Noen erfaringer? Snakket med fotografene vi brukte i bryllup om pris på gravidfotografering. Usikker på om jeg skal bruke de eller bare gjøre meg "fin" og få mannen til å ta noen bilder også selvfølgelig bruke selvutløser på noen bilder som vi kan ta sammen [emoji2]

Tok noen bilder i første svangerskap, en uke før termin. Hadde bare på en tight t-skjorte og jeans. Fame fotografene kjørte kampanje med gratis gravidfotografering, fulgte med fem bilder online og vi fikk gratis babyfotografering etter fødsel.
Tok bare bilder selv i andre svangerskap, blir nok det samme nå.

Jeg fikk min onkel, som er hobbyfotograf til å ta bilder av meg sist. Hadde da på bare tights og singlet + et blått silkebånd rundt magen :Heartblue

Vi skal nok ta. Men jeg har mer lyst på et litt morsomt eller evt helt normalt oppstilt bilde sammen med pappaen. Jeg er ikke så glad i de "klisje" bildene hvor pappa står på kne å kysser magen [emoji23] men det er nok bare fordi jeg føler "aaaalle" har slike [emoji4]

Vi skal nok ta. Men jeg har mer lyst på et litt morsomt eller evt helt normalt oppstilt bilde sammen med pappaen. Jeg er ikke så glad i de "klisje" bildene hvor pappa står på kne å kysser magen [emoji23] men det er nok bare fordi jeg føler "aaaalle" har slike [emoji4]
Har du tenkt eller sett for deg hva det skal være? Kom gjerne med tips hvis noen har forslag til bilder [emoji6] gjerne utenom det vanlige.

Har du tenkt eller sett for deg hva det skal være? Kom gjerne med tips hvis noen har forslag til bilder [emoji6] gjerne utenom det vanlige.

Nei- jeg vet ikke helt. Enten bare et helt ordinært (i sort hvitt kanskje?) hvor vi står ved siden av hverandre eller noe sånt. Eller så kunne jeg tenkt meg å tatt ett sammen med hesten, ute på enga f.eks- han er jo egentlig et familiemedlem han også [emoji23]

Men Google "gravidfoto", kom opp litt forskjellige der. Likte ett hvor mann og dama bare står å ser på hverandre, mens de holder hver sin hånd på magen. Helt enkelt og greit [emoji4]

Venninna mi forslo å kopiere Beyonce! [emoji23] jeg har ikke tenkt å ta noe annet enn mobilbilder men hvis jeg er i humør og form kan det godt hende jeg går for et litt humoristisk Beyonce-øyeblikk [emoji1362][emoji28]

Back
Topp