x1x*LillDee*
Glad i forumet
Brukte du gravidbilbelte under graviditeten?[:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: map79
Er det bilbelte du mener?
ORIGINAL: thealita
ORIGINAL: svimsa
Nei, det gjorde jeg ikke. Har lest tester som sier at det ikke har noe for seg annet enn for komforten for mor.
Samme her og.
http://www.tryggtrafikk.no/?module=Articles;action=Article.publicShow;ID=2943
Vil spesielt utheve:
"Disse produktene, BellySafe, Mammas Magpute och BeSafe Gravid, er alle helt virkningsløse ved kollisjon, noe som faktisk er veldig bra. Man skal ikke endre typegodkjent sikringsutstyr, slik bilbeltet er. "
ORIGINAL: larviksjenta
Vil spesielt utheve:
"Disse produktene, BellySafe, Mammas Magpute och BeSafe Gravid, er alle helt virkningsløse ved kollisjon, noe som faktisk er veldig bra. Man skal ikke endre typegodkjent sikringsutstyr, slik bilbeltet er. "
nei skal ikek være det. men siden beltet til venninnen min ble lagt der det lå med den når de kræsja så redda det ungen hennes. det var sykehuset veldig klare på
Finnes jo også tilfeller der folk er blit reddet fordi de IKKE brukte bilbelte. Det er ikke anbefalt å ikke bruke bilbelte alikevel [;)]
Vil spesielt utheve:
Ja, jeg ser nå at jeg kanskje var litt vel kjapp der! [:-]
Men alikevel blir i allefall jeg forvirret av det utsagnet, for det står man IKKE skal endre utstyr som belter. Det står også at med ett slikt gravidbelte så BLIR bilbeltet endret. Men alikevel er det IKKE farlig.
Veldig motstridene uttalelser i mine øyne.. [8|]
ORIGINAL: svimsen
Nei, det gjorde jeg ikke. Har lest tester som sier at det ikke har noe for seg annet enn for komforten for mor.