Gravidbh?

11nov2014barn

Forelsket i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Noen som har tips til hvilken bh som er behagelig å bruke i disse tider? Brystene har vært svært ømme i over en uke og sikkert vokst litt også, så jeg har allerede måtte pakke bort mine vanlige bher. Si gjerne hvilken butikk jeg finner den i.
 
Sports bh? Eller kjøp en større strl med breie stropper både over skuldre og rundt ? :)
 
Tenker å ta en tur på Change og titte, fant ut at de har tilbud på den lokale butikken denne uken. Eneste er om brystene vil vokse mye mer i løpet av kort tid, slik at kjøpet er helt bortkastet...
 
Brukte støttende sportsBHer sist, det eneste som var behagelig. Nå går vanlige BHer greit enn så lenge, men kan ikke sove uten pga det gjør vondt når de ikke blir holdt skånsomt men bestemt inntil kroppen, så sover med sportsBH.
 
Tror sportsbh om natten kan være en god ide! Nå driver jeg å dytter dynen min mlm brystene for å dempe ubehaget når jeg sover.
 
Haha! Gjør det med dyna jeg og! Hadde jeg ikke klødd sånn av teip skulle jeg bare teipet de inntil kroppen...
 
Ha ha ha, teipe puppan ja :p Håper uggenheten/kvalmen gir seg snart, slik at jeg kommer meg i butikken.
 
Jeg har en god bh med brede stropper og er myk og behagelig rundt, med herlig microfiberstoff :) bruker selv str D i cup, og er avhengig av en god bh m god støtte... Det er t-skjortemodellen fra H&M :)
 
Back
Topp