Gravidbelte

ORIGINAL: SistemannIMagen

aldri hatt det før og kommer nok ikke til å kjøpe det denne gangen heller. De har jo kommet fram til  at det har ingenting å si på sikkerheten, men kun på komforten til mor. og beltet  har aldri plaget meg[:)]

samme her, var masse om det forrige gang jeg gikk gravid, prøvde og bruke ett lånt ett,mens syns det var mer ubehagelig og bruke enn vanlig belte, men kan jo ha vært magen min som var litt rar[;)][:D]

Jippi idag skal jeg kjøpe gravidbeltet[:D]

WOHO,hehe..Jeg måtte be min kjære vennine om å rote frem mitt i går,hehe
Skal si hun jublet ja,hehe [8D]

Jeg må si jeg har vært nervøs å fått tanker om at kanskje det er for tidlig å kjøpe sånn at jeg føler at dette ikke kommer til å gå bra osv. Jeg har sittet inne med disse tankene i to dager å det har faktisk vært tøft. Jeg lufta det for mannen min ista.... vi diskuterte det litt fram og tilbake og vi kom fram at nå som vi skal kjøpe en sånn ting så blir alt så virkelig på en måte. Til nå så har jeg mange positive gtester, noen dager som jeg har vært kvalm.....ekstrem trøtthet og mine nattlige besøk på do. Har ikke godt opp for meg enda at jeg er gravid faktisk. MEN på tirsdag får vi se knerten å det bankende hjerte...(vi har bestemt oss for at dette bare må gå bra), men frykten for at at alt ikke er bra henger jo over meg, men nei.... DETTE BARE MÅ OG SKAL GÅ BRA

Uff 
Dette husker jeg SÅÅÅÅ fra forrige runde,og det er INGEN god følelse.
Det er jo så INDERLIG ønsket,og man vil på en måte ikke "jinxe" noe som helst,ved å gå til innkjøp av ting,som gjør at det går opp for en hva som skjer om dagen.

Men,samtidig så vil det jo helst gå bra.

Nei,mange vanskelig tanker man skal ha,men VELDIG fnt at du å mannen din kan snakke om det da,og at dere kan være 2 om tankene. Håper det slipper litt etterhvert for dere,sender over en STOR klem[;)]

har ikke bil, så har ikke bruk for det [8D]

bestillte idag på
www.flust.no

279,- + frakt.

Back
Topp