Gravidbelte

*obaibi*

Elsker forumet
Skal dere bruke gravidbelte, og når begynner dere å bruke de i så fall? Jeg skal bruke, men har lånt mitt vekk til søsteren min, hun får i desember.. Og vil vente til det er litt mer offentlig, for er så mange rundt meg som skjønner med en gang hvis jeg begynner å bruke beltet...[:)]

Hvordan gravid-belte tenker du på?
Slik til å ha i bil?

Der minte du meg på noe :P Hehe.. Jeg har ikke begynt å bruke mitt enda.. Vet ikke hvor det er heller :O Så må lete!!
Jeg kommer til å begynne med det nå om jeg finner det :)

Eller mener du belly band? Slik at man kan bruke sine vanlige bukser lengre? De er smarte, lurer på om jeg skal kjøpe et denne gang - er mange med tøffe design ;)

Gravid-BILbelte skal jeg ikke bruke.

Hehe, mente BILbelte, hørtes lurt ut med sånn til buksene, hvor får du tak i det?

Nei. Brukte ikke det forrige gang.

http://www.barnevognskilt.no/default.asp?wpi=PRODUCTS&pagecount=1&catId=70

Der hadde de noen stilige belly band :)

Nesten så jeg fikk lyst på fordi de var så søte :P Men får ikke på meg mine vanlige bukser lenger uansett da :P hehe..

Jeg skal bruke det[:D] men står på pakka at man kan begynne fra det har gått 2mnd

ORIGINAL: Mamman til Luan

Nei. Brukte ikke det forrige gang.

Samme her...

ORIGINAL: a1989

Jeg skal bruke det[:D] men står på pakka at man kan begynne fra det har gått 2mnd

Ok, husker ikke fra sist.. Syns det var så behagelig jeg, noen sier det ikke hjelper, men føles bedre for meg hvertfall[:)] Jeg kjøper nok et nytt et, så kan søstern min få mitt gamle uansett[:)]

nope skal ikke, hadde ikke sist heller:=)

Jeg brukte det forrige gang og skal gjøre det denne gangen å.. begynner vel å bruke det fra 2 el 3 mnd..

Jeg har et fra forrige gang som jeg har lånt til en kollega. Hun har fått babyen sin nå, så da får jeg det sikkert snart tilbake. Begynner å bruke det fra ca 2-3 mnd tenker jeg.

Jeg skal bruke mitt gamle fra ca. 12. uke.

Back
Topp