Gravidbelte

*Gullungene*

Forumet er livet
Noen som har noen formeninger om gravidbelter?
Er nå 20 uker på vei, og vurderer å kjøpe, men lurer på
om det er noen her som har erfaring med det?
Er det behov, eller ikke?

de sier det er bra, men jeg syns det er ett skikkelig herk.[:'(] klarte ikk ehelt å se forskjellen, for det beltet går jo over magen det og[8|]

Jeg brukte det ikke, passet bare på at livbeltet lå og presset ned mot hoftene i steden for mot magen lissom.

Eg brukte det, tykte det var mykje behageligare med enn uten. Kor sikkert det er veit eg ikkje....

ORIGINAL: @dnim

Eg brukte det, tykte det var mykje behageligare med enn uten. Kor sikkert det er veit eg ikkje....

Jeg syntes at det var mer behagelig med gravidbelte enn uten [:)]

håper jeg finner det igjen til neste gang [&o]

ORIGINAL: GodGuttensMamma

Jeg brukte det.. syntes det var mer behagelig.
Aner ikke hva ekspertene sier om det, men jeg sparer på det til neste gang om d blir

Jeg lese at det ikke hadde noe for seg, men det er kanskje mer behagelig enn vanlig... Jeg brukte ikke.

Jeg har ikke brukt det og har heller ingen planer om å kjøpe det[;)]

Jeg har ett, aldri brukt det!![;)]

Jeg brukte det forje gang og jeg bruker det denne gangen.. Orker ikke noe press på magen.

Tuuuusen takk for mange svar :)
Slik jeg leser det, så er konkulsjonen at
det er mer behagelig enn hva det er sikkert.
Så da blir det vel en smaksak [:)]

ORIGINAL: Godhjerta.

Jeg brukte det, og syntes det var mest behagelig.
Dessuten "eksperter" har tatt feil før, så jeg fant ut at det var bedre å være safe, than sorry.

sign!

Jeg brukte det, men jeg vet at det ikke har noen funksjon annet enn for komfortens skyld:
http://www.tryggtrafikk.no/?module=Articles;action=Article.publicShow;ID=2943

Jeg gadd ikke, da man like godt kan legge beltet under magen. Funket helt fint for meg. Sliter egentlig mer med at beltet skjærer meg i halsen...

Jeg skjønner ikke helt at noen av dere sier legger beltet under magen, har dere det over magen når dere ikke er gravide? Ingen skal ha beltet over magen! Det skal ligge over øverste delen på låret.

ORIGINAL: Mathea og mamsen

ORIGINAL: Ebleskråtten©

Samme her!

samme her!

Back
Topp